Magnum odpowiada na trend mood-food. W ofercie debiutują nowości

Magnum odpowiada na trend mood-food. W ofercie debiutują nowości

Marka Magnum wprowadziła na rynek trzy inspirowane różnymi nastrojami smaki lodów. W ten sposób producent odpowiada na trend mood-food. Na czym się skupia?

Trend mood-food. O co w nim chodzi?

Trend mood-food odnosi się do wpływu, jaki jedzenie może wywierać na samopoczucie i nastrój. Zgodnie z tym podejściem, dieta miałaby mieć istotny wpływ nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także psychiczne i emocjonalne. Należący do Unilevera Magnum jest już kolejną marką, która skupia sięna tym nurcie. 

Poszukiwanie w jedzeniu czegoś więcej, niż wyłącznie zaspokajania fizycznych potrzeb jest kierunkiem, w którym branża spożywcza podąża od lat. Tempo przemian zdecydowanie przyspieszyła pandemia, która z jednej strony zwróciła uwagę konsumentów na zdrowie fizyczne, a z drugiej – w rezultacie izolacji i ponadprzeciętnego stresu skłoniła ludzi do szukania przyjemności w jedzeniu oraz dbania o swój dobrostan emocjonalny. 

Magnum wprowadza nowości w trendzie mood-food

Marka Magnum przygotowała coś specjalnego na sezon 2024. Producent wprowadził na rynek trzy inspirowane nastrojem smaki lodów pod nazwą Magnum Pleasure Express. Każdy z nich powstał w myślą o innum humorze. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

W ramach nowości marka po raz pierwszy połączyła pękającą czekoladę z nowymi smakami lodów, które dodatkowo zaskakują rdzeniem.

Dla lodów Magnum Euphoria inspiracją było szczęście. Połączono w nim smak lodów cytrynowych z rdzeniem o smaku sorbetu malinowego. Lody otacza dodatkowo biała czekolada z cukierkami. Poza lodami inspirowanymi szczęściem, Magnum oferuje także lody Magnum Chill oraz Magnum Wonder

Marka stawia na innowacje

Magnum kolejny już sezon lodowy rozpoczyna prezentacją innowacyjnej nowości. Nie powinno to dziwić. Jak przyznaje Ben Curtis, Global Magnum and Luxury Brands Lead, coroczne innowacje w dużym stopniu przyczyniają się do wzrostu marki. Firma poświęca zatem dużo czasu na ich przygotowanie. Jak dodaje Ben Curtis, najnowsze smaki powstawały przez dwa lata.

Tegoroczne innowacje będą wspierane kampanią medialną, w ramach której miłośnicy Magnum wejdą do pociągu "Pleasure Express".

foto: reklama Magnum /youtube.com