POLOmarket zmienia strategię i zaczyna współpracę z pierwszym ambasadorem

POLOmarket zmienia strategię i zaczyna współpracę z pierwszym ambasadorem

POLOmarket zmienienia strategię i odświeża wizerunek. W związku z tym sieć zdecydowała o pierwszej współpracy z ambasadorem w historii marki. A został nim znany piosenkarz, satyryk i miłośnik polskiej kuchni – Rudi Schuberth.

Kim jest Rudi Schuberth?

Rudi Schuberth to artysta, którego szlagiery „Monika dziewczyna ratownika” czy „Córka rybaka” znają chyba wszyscy Polacy. Ciągle przypominają nam letnią atmosferę, radość ze spotkań z przyjaciółmi i zarażają pozytywną energią. Nie mniejszą popularnością cieszył się program rozrywkowy „Śpiewające fortepiany”, którego Rudi był gospodarzem.

Obecnie Rudi Schuberth estradę zamienił na uroki kaszubskiej wsi, gdzie razem z najbliższymi prowadzi agroturystykę. Prywatnie ceni naturalną, polską kuchnię, dobrej jakości produkty oraz tradycyjne przepisy. Najlepiej czuje się w roli degustatora dań. Rudi Schuberth jest osobą ciepłą, przyjacielską, rodzinną i z tymi wartościami utożsamia się także marka POLOmarket.

Jako fan tradycyjnych dań stawia na wysoką jakość produktów od polskich dostawców. To m.in. zdecydowało o współpracy z największą polską siecią supermarketów POLOmarket, która wyróżnia się dużym wyborem wysokiej jakości, polskich produktów, często od regionalnych dostawców.

Zmiany w strategii sieci

Nawiązanie długoterminowej współpracy z Rudim Schuberthem wynika z nowej strategii komunikacji, gdzie korzystne ceny i wysoka jakość, poparte poczuciem humoru i bliskością, stają się nadrzędnymi wartościami marki. Te cechy wpisują się w przesłanie: „Kupuj po swojemu i tak jak lubisz”, które Rudi Schubert będzie promował jako ambasador sieci POLOmarket. 

Nowa strategia będzie komunikowana wielokanałowo m.in. poprzez: radio, billboardy, aplikację POLOmarket, gazetkę promocyjną, plakaty w punktach sprzedaży oraz social media marki. W spotach głos Rudiego Schubertha wybrzmi wraz ze ścieżką muzyczną największych przebojów, jak „Monika dziewczyna ratownika”.

"Szalone Paragony" w POLOmarket

Pierwszą akcją z udziałem Rudiego Schubertha są „Szalone Paragony”. Od 2 marca klienci, robiąc zakupy w POLOmarket, za każde 40 zł wydane na zakupy, otrzymują jeden „szalony paragon”. Trzy zebrane paragony dają 10% rabatu na wybrane kategorie produktów. Co więcej, kolejne zakupy również uprawniają do uzyskania „szalonego paragonu”, zatem klienci mogą korzystać z promocji na okrągło. W akcji może wziąć udział każdy, a paragon można przekazać innej osobie. POLOmarket chce w ten sposób zachęcić zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów do zakupów ulubionych produktów w korzystnych cenach.


Foto: mat. prasowe

Reklama