Carrefour wchodzi na kolejny rynek. Jeszcze w tym roku pojawi się w Izraelu

Carrefour wchodzi na kolejny rynek. Jeszcze w tym roku pojawi się w Izraelu

Carrefour rozszerza swoją działalność. Francuska sieć pojawi się jeszcze w tym roku w Izraelu. Firma ogłosiła zawarcie nowej umowy franczyzowej z lokalnym sprzedawcą Yenot Bitan.

Banery Carrefour pojawią się w Izraelu jeszcze przed końcem 2022 roku. To efekt nowej umowy z Electra Consumer Products, spółką matką sieci Yenot Bitan, liczącej obecnie ponad 150 sklepów w Izraelu.

Ważny krok dla izraelskiego handlu

Zvika Schwimmer, dyrektor generalny Electra Consumer Products, określa wejście Carrefour do Izraela największym i najbardziej znaczącym krokiem w historii handlu detalicznego w tym kraju. Jak przekonuje: "[wejście Carrefoura do Izraela - przyp.red.] znacznie poprawi lokalne zakupy, a także zwiększy siłę nabywczą klientów dzięki lepszym ofertom w bardziej przystępnych cenach".

Z kolei prezes sieci sklepów Yenot Bitan, Amit Zeev przyznaje, że szeroka gama produktów Carrefour "wyznaczy nowy poziom cen na lokalnym rynku" oraz "zmieni reguły gry i zapewni realną przewagę konkurencyjną".


Foto: mat. prasowe

Reklama