Lisek, internetowy sklep spożywczy, który dostarcza produkty do klientów w 10 minut, zdecydował na wycofanie ze swoich dark store'ów wszystkich produktów pochodzących z Rosji. To odpowiedź firmy na agresję rosyjską.
"Usuwamy z naszego sklepy produkty rosyjskich marek. Zachęcamy do kupowania innych polskich produktów" – poinformował 25 lutego Lisek App we wpisie w mediach społecznościowych. Tym samym firma dołączyła do bojkotu rosyjskich produktów w odpowiedzi na akt agresji, którego dokonała Rosja wobec Ukrainy 24 lutego br.
Lisek App jest sklepem działającym w formule quick-commerce. Zakupy spożywcze zamówione za pośrednictwem aplikacji są dostarczane do klientów w zaledwie 10 minut. Usługa dostępna jest w większości warszawskich dzielnic, a także m.in. dla mieszkańców Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Poznania, Katowic, Gdyni czy Dąbrowy Górniczej. W ofercie firmy znajdują się produkty spożywcze, kosmetyczne, a także akcesoria, zabawki czy artykuły apteczne.
Pełna lista sieci handlowych, które dołączyły do bojkotu jest dostępna tutaj.
Foto: www.facebook.com/LISEK.aplikacja