Carrefour dołącza do najemców jednej z największych galerii handlowej

Carrefour dołącza do najemców jednej z największych galerii handlowej

Carrefour dołączył do grona najemców Alei Bielany. Jednego z największych centrów handlowych na polskim rynku zarządzanym przez Ingka Centres. Carrefour stanie się tym samym jednym z największych sklepów w ofercie Alei Bielany i największym marketem z asortymentem spożywczym po wycofaniu się z Polski brytyjskiej sieci Tesco.

Francuska sieć, działająca w Polsce od 25 lat i posiadającą ponad 900 sklepów – od hipermarketów po sklepy convenience, podpisała umowę z wrocławskim miejscem spotkań na wynajem ponad 7000 mkw. powierzchni handlowej. Otwarcie popularnego wśród polskich klientów sklepu z salą sprzedaży w nowoczesnym formacie nastąpi na przełomie trzeciego i czwartego kwartału bieżącego roku. 

Carrefour we wrocławskiej Alei Bielany

Dzięki otwarciu nowego hipermarketu francuskiej marki jeszcze w tym roku, wrocławscy klienci zyskają dostęp do szeregu unikalnych w skali kraju konceptów handlowych i nowoczesnych rozwiązań ułatwiających zakupy oraz szerokiego asortymentu artykułów spożywczych, przemysłowych i usług.

Wrocławscy konsumenci przez cały rok będą mogli skorzystać w Carrefour również z szerokiego wyboru produktów sezonowych, tekstyliów, artykułów wyposażenia domu, do majsterkowania czy motoryzacyjnych. Sieć zapewni klientom nie tylko najwyższą jakość obsługi oraz wygodę, ale także szereg udogodnień, takich jak m.in. samoobsługowe kasy, usługi Scan&Go w aplikacji Mój Carrefour, dzięki którym nie ma konieczności stania w kolejce i wykładania zakupów na taśmę kasy, oraz Click&Collect, czyli zamówień składanych przez internet i sprawnie odbieranych w sklepie.

W trosce o potrzeby okolicznych mieszkańców oraz osób odwiedzających Aleję Bielany, partnerzy postanowili stworzyć na czas przebudowy obiektu tymczasowy sklep Carrefour, który zapewni klientom możliwość zrobienia podstawowych zakupów codziennego użytku – produktów spożywczych, kosmetyków oraz chemii domowej.


Źródło: inf. prasowa

Reklama