Żabka Nano wkracza do kolejnej lokalizacji. Tym razem do Leroy Merlin

Żabka Nano wkracza do kolejnej lokalizacji. Tym razem do Leroy Merlin

Bezobsługowa placówka Żabka Nano zawitała do sklepu Leroy Merlin. To już trzecia, po sklepie Decathlon i klubie fitness Zdrofit, lokalizacja placówek typu store-in-the-store. Jak zapowiada firma, to początek współpracy największej sieci sklepów autonomicznych w Europie z głównym graczem w branży budowlano-dekoracyjnej.

Żabka Nano w GIGAmarkecie Leroy Merlin w Warszawie (mat. prasowe)

Żabka Nano to koncept charakteryzujący się bardzo dużą elastycznością, dzięki której kolejne bezobsługowe placówki mogą powstawać w różnorodnych lokalizacjach. Z możliwości szybkich i bezproblemowych zakupów mogą korzystać już klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. 

Nasi partnerzy, we współpracy z którymi rozwijamy koncept Żabki Nano, to liderzy poszczególnych segmentów rynku. Łączy nas wspólny cel – chęć poszukiwania kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które mogą jeszcze bardziej upraszczać życie klientom. Nawiązanie współpracy z siecią Leroy Merlin otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie transferu wiedzy i doświadczeń, co jest dla nas niezwykle ważne dla dalszego doskonalenia Żabki Nano w modelu store-in-the-store.

Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future
Wstęp do placówki możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej – klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie (mat. prasowe)

Asortyment w Żabce Nano w GIGAmarkecie Leroy Merlin w Warszawie liczy ok. 400 produktów. W ofercie placówki znalazły się m.in. produkty marek własnych Żabki takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz świeżo mielona kawa z ekspresu. W czasie ograniczeń pandemicznych w Żabce Nano będzie mogła przebywać jedna osoba.

W Leroy Merlin od zawsze stawiamy na rozwój, tworzenie wartości dodanej, a także współpracę. Dotyczy to zarówno naszych klientów, pracowników, jak i partnerów biznesowych. Jesteśmy innowacyjną firmą, w związku z tym, nie tylko obserwujemy trendy na rynku, przyspieszającą cyfryzację czy omnikanałowość zakupów, ale staramy się być prekursorem tych działań. Stąd współpraca z Grupą Żabka, z którą testujemy rozwiązanie store-in-the-store w innowacyjnym wydaniu, czyli autonomiczny sklep Żabka Nano w sklepie omnikanałowym Leroy Merlin.

Anna Paszt, dyrektor marketingu w Leroy Merlin Polska

Możliwość zakupów w Żabce Nano niewątpliwie wpłynie na wygodę odwiedzających Leroy Merlin. Klienci oprócz wsparcia na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty produktów spożywczych, dopasowanej do potrzeb kupującego. Jest to pomocne, ponieważ część z klientów nie tylko robi zakupy, ale korzysta z doradztwa i projektowania, a dobra kawa czy zdrowa przekąska będą idealnym uzupełnieniem tych aktywności.


Źródło: inf. prasowa

Reklama