Pierwszy autonomiczny sklep Żabka Nano w klubie fitness Zdrofit

Pierwszy autonomiczny sklep Żabka Nano w klubie fitness Zdrofit

Sklep autonomiczny od Żabki – Żabka Nano – pojawił się w klubie fitness Zdrofit w Warszawie. To już kolejna nieoczywista lokalizacja bezobsługowego sklepu. Placówka powstała się w ramach pilotażowej współpracy Żabki z największą siecią klubów fitness w Polsce, należącą do Grupy Kapitałowej Benefit Systems.

Żabka Nano w klubie fitness Zdrofit Bemowo (mat. prasowe)

Warszawski Zdrofit Bemowo jest pierwszym obiektem sportowym w Polsce, w którym pojawił się w pełni autonomiczny sklep Żabka Nano. Asortyment w placówce liczy około 300 produktów. Obecnie w kraju działa już 26 placówek w tym koncepcie w 6 miastach. Są one zlokalizowane w różnych miejscach, m.in. na dworcu, w metrze czy w sklepie Decathlon.

Żabka Nano charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością, dzięki czemu możemy otwierać kolejne autonomiczne placówki niemal w każdej lokalizacji. Współpraca z siecią klubów fitness Zdrofit daje nam możliwość dalszego ulepszaniu konceptu i bycia jeszcze bliżej klientów. Wierzę, że entuzjaści sportu i aktywnego stylu życia docenią to, jak szybko i intuicyjnie mogą zrobić zakupy w Żabka Nano: bez kas, kolejek i gotówki.

Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future

Klienci Żabki Nano w Zdroficie przy ul. Dywizjonu 303 w Warszawie mogą wybierać spośród zdrowych i pożywnych przekąsek, dań gotowych i napoi, które idealnie sprawdzą się jako posiłek przed, w trakcie lub po treningu. Oferta została także zbogacona o produkty Maczfit, tj. zbilansowane obiady, sałatki i desery, które stanowią zdrową i smaczną alternatywę dla kantyn i restauracji fast food. W czasie ograniczeń pandemicznych w Żabce Nano będzie mogła przebywać jedna osoba.

Jak zrobić zakupy w Żabce Nano w Zdroficie?

Żabka Nano w klubie fitness Zdrofit wykorzystuje innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z Adyen. Wstęp do placówki możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej – klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala.

Asortyment autonomicznej Żabki Nano w warszawskim Zdroficie liczy około 300 produktów (mat. prasowe)

Przy pierwszej wizycie podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzenia zakupów. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie. Gdy klient będzie już w środku, zakupy zajmą mu tylko chwilę – wystarczy, że weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie.

Zamontowany w Żabce Nano system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. machine learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność za pomocą wykorzystanej przy wejściu do Żabki Nano karty płatniczej. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.

Reklama