Startup Lite e-Commerce, twórca aplikacji Jush od Żabki, testuje zupełnie nową usługę na rynku e-grocery. Mowa o platformie Delio, która oferuje dostawę zakupów w modelu „same day delivery”. Jak zapowiadają twórcy platformy, klienci znajdą na niej dużo szerszy asortyment niż w przypadku tradycyjnych usług q-commerce.
W Warszawie pojawiły się właśnie kolorowe skutery Delio, nowego rozwiązania, które jest aktualnie w fazie testów w formule „friends and family”. Testy poprzedzają pilotaż dla wszystkich zainteresowanych użytkowników, który wystartuje na przełomie lutego i marca. To druga w ostatnim czasie premiera w portfolio Lite e-Commerce.
Delio, czyli supermarket z dostawą pod drzwi
Nowa platforma oferuje usługę dostawy zakupów w modelu „same day delivery”. W pierwszym okresie działalności Delio będzie dostępne dla mieszkańców Warszawy, m.in. w takich dzielnicach jak Ursynów, Mokotów, Wilanów, Śródmieście, Ochota, Wola oraz Praga Południe. Jej twórcy zapowiadają, że już niedługo Delio będzie działać w każdej części stolicy.
W momencie rozpoczęcia funkcjonowania, Delio ma proponować dużo szerszy asortyment, niż tradycyjne usługi q-commerce, przypominając swoją ofertą klasyczny supermarket. Na stronie odnajdziemy zarówno popularne marki, jak i produkty od małych, lokalnych dostawców, takie jak świeże warzywa, owoce, pieczywo oraz mięso i ryby.
Same day delivery
Zamówienia w Delio będą dostarczane codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik będzie mógł wybrać preferowany termin dostarczenia produktów. Lite e-Commerce zapewnia, że zakupy dotrą pod drzwi już nawet w godzinę od momentu złożenia zamówienia.
Startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań handlu elektronicznego. W październiku ubiegłego roku światło dzienne ujrzała ich aplikacja Jush, przygotowana we współpracy z właścicielem największej sieci sklepów convenience w Polsce.