Wielkopolska Manufaktura Wódek wkracza do znanej sieci handlowej

Wielkopolska Manufaktura Wódek wkracza do znanej sieci handlowej

Wielkopolska Manufaktura Wódek SA, produkująca kraftowe alkohole premium, nawiązała współpracę z popularną siecią sklepów. To kolejny kanał dystrybucji młodej spółki, która właśnie prowadzi emisję akcji w crowdfundingu udziałowym.

Wysokoprocentowe alkohole premium produkowane przez Wielkopolską Manufakturę Wódek trafiły do sprzedaży w czwartym kwartale 2020 roku. Od tego czasu spółka zwiększyła produkcję oraz rozszerzyła sieć dystrybucji. Produkty można nabyć m.in. w sklepie internetowym czy wybranych punktach sprzedaży. Sieci handlowe to kolejny krok w stronę rozwoju spółki.

Specjalizujemy się w produktach o wysokiej jakości, ale jednocześnie, dzięki własnemu zapleczu technologicznemu i infrastrukturze, możemy je sprzedawać w przystępnych cenach. Współpraca z sieciami handlowymi zapewnia nam dotarcie do nowych klientów. Na rynku jesteśmy dopiero od roku, więc cały czas budujemy naszą pozycję i rozpoznawalność. Koneserów możemy przekonać wyjątkowym składem czy jakością, ale pozostałych konsumentów łatwiej jest zachęcić dzięki dostępności w najbliższym sklepie.

Jakub Ima, prezes Wielkopolskiej Manufaktury Wódek

Emisja akcji w crowdfundingu. Cel: zwiększenie produkcji

Spółka aktualnie prowadzi emisję akcji w crowdfundingu udziałowym. Celem jest zebranie środków na inwestycje, m.in. wyposażenie zestawialni i rozlewni w nowe urządzenia oraz kraftową instalację do produkcji ginu. Ta kategoria trunków cieszy się w Polsce na tyle dużą popularnością, że już w listopadzie ubiegłego roku spółka pozyskała zamówienia na ok. 80% rocznych mocy produkcyjnych, stąd konieczność inwestycji.

Poza produktami pod marką Wielkopolskiej Manufaktury Wódek spółka zajmuje się także m.in. produkcją wódki Organika – zamówienie na ten rok zostało zwiększone o 67%, ze 150 tys. do 250 tys. butelek. Poza sprzedażą wyrobów własnych czy dystrybucją alkoholi zagranicznych, spółka świadczy także usługi, takie jak rozlew usługowy, banderolowanie, import alkoholi, magazynowanie.

Środki pozyskane w ramach emisji akcji, która kończy się 18 lutego, mają spółce umożliwić zwiększenie produkcji cieszącego się dużą popularnością ginu, ale także m.in. badania i rozwój kolejnych marek własnych, na bazie oczekiwań rynku i konsumentów. 

Nowe kanały dystrybucji – showroom z alkoholami rzemieślniczymi

By ułatwić klientom wybór i pozyskiwać więcej zamówień spółka, w ramach celów emisji akcji, planuje otwarcie własnego showroomu z alkoholami rzemieślniczymi. Będzie to stały punkt sprzedaży, ekspozycji nowych produktów z oferty, a także kontaktu z konsumentami czy firmami zainteresowanymi szerszą współpracą.

Jak informują założyciele, wszystkie składniki, jak owoce, miód czy zboża pochodzą od lokalnych dostawców. Właśnie w ten sposób postają niewielkie partie alkoholi z naturalnych składników, produkowane z wykorzystaniem wody z własnego ujęcia. "Plany na rozwój to skupienie się na jakości i produktach premium, które będą mogły być sprzedawane również za granicą" – podsumowują.


Źródło: inf. prasowa 

Reklama