Intermarche dostosowuje ceny produktów do tych oferowanych przez dyskonty

Intermarche dostosowuje ceny produktów do tych oferowanych przez dyskonty

Od 1 lutego Intermarché mniejsza ceny dla 8 tys. produktów w swoich sklepach. Mowa o obniżce spowodowanej wejściem w życie ustaleń rządowej tarczy antyinflacyjnej, która zobowiązuje sklepy do obniżena cen podstawowych produktów o 5% stawkę VAT. Jednak sieć na tym nie kończy i dostosowuje ceny do konkurencji.

Przy okazji wejścia w życie ustawy dotyczącej wyzerowania stawki VAT, Intermarché kontynuuje plan, nad którym firma pracuje już od jesieni 2021 roku. A chodzi w nim o dostosowanie cen produktów do poziomu tych oferowanych przez dyskonty. Jak informuje sieć, "obniżki zostały przygotowane tak, by ceny w sklepach sieci nie były wyższe, niż te w dyskontach".

Dzięki swojej ugruntowanej pozycji na rynku, supermarkety Intermarché są liderem oferowania klientom produktów z kategorii świeżych w wyróżniającej się jakości i konkurencyjnych cenach. Stawiamy na atrakcyjność oferty zakupowej, co znajduje swoje odzwierciedlenie w czołowych pozycjach Muszkieterów w rozmaitych rankingach i zestawieniach.

Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny SCA PR Polska Sp. z o.o., prowadzącego sieć Intermarché w Polsce

Obniżka cen związana z wyzerowaniem VAT-u dotyczy w sumie 8 tys. produktów. Ich liczba może różnić się w zależności od asortymentu danej placówki, jednak sieć zapewnia, że nawet w sklepach o mniejszej powierzchni jest to nie mniej niż 6 tys. produktów.

 

Reklama