Rekordowy rok dla aplikacji Intermarché. Firma zdradza liczbę użytkowników

Rekordowy rok dla aplikacji Intermarché. Firma zdradza liczbę użytkowników
aplikacja intermarche promocje aplikacja intermarche promocje aplikacja intermarche promocje Rekordowy rok dla aplikacji Intermarché. Firma zdradza liczbę użytkowników

Od początku 2020 roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji Intermarché zwiększyła się o 300%. Miniony rok był najlepszym okres od debiutu aplikacji w 2017. A to nie koniec. Na 2022 rok planowany jest debiut programu lojalnościowego, nad którym obecnie intensywnie pracuje sieć. Niedługo pojawi się także nowa wersja aplikacji.

Zgodnie z oczekiwaniami klientów, Intermarché kontynuuje cyfrowy rozwój i pracuje nad kolejnymi udogodnieniami, m.in. nad możliwością realizacji zakupów z poziomu aplikacji. I jak się okazuje bardzo słusznie. Już teraz liczba aktywnych użytkowników aplikacji wynosi ponad 300 tys. osób. Jednocześnie trwają intensywne prace nad uruchomieniem programu lojalnościowego, którego debiut planowany jest na 2022 rok.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby i zwyczaje konsumentów, prowadzimy intensywne działania zmierzające do połączenia naszych środowisk cyfrowych, czyli strony korporacyjnej, usługi e-commerce Drive oraz aplikacji mobilnej. Chcemy tym samym zaoferować naszym klientom jedno, spójne doświadczenie zakupowe, niezależnie od wybranego przez nich kanału interakcji z marką. Jest to fundament do dalszego rozwoju sprzedaży wielokanałowej, która jest jednym z naszych priorytetów

Piotr Wojtczak, Kierownik Działu Marketingu Klienta Intermarché

Co daje aplikacja Intermarché?

Dzięki aplikacji klienci mogą z łatwością zapoznać się z bieżącą ofertą sieci Intermarché co umożliwiają regularnie udostępnianie gazetki. Ponadto jej użytkownicy mogą liczyć na wiele dodatkowych korzyści dzięki dostępowi m.in. do kuponów zniżkowych na wybrane produkty oraz rabatów w postaci wirtualnych bonów obniżających całą wartość koszyka zakupowego. W mijającym roku w aplikacji dodano również wirtualną kartę, która docelowo ma stać się nośnikiem kolejnych benefitów.

Jednocześnie trwają prace nad stworzeniem programu lojalnościowego, którego uruchomienie ma nastąpić w 2022 roku. W kolejnych miesiącach Intermarché planuje także dalsze zmiany w aplikacji, w tym wprowadzenie nowych, atrakcyjnych mechanizmów promocyjnych.

Nowa wersja aplikacji Intermarché

W związku z planami rozwoju cyfrowego sieć udostępni niedługo nową wersję aplikacji mobilnej Intermarché. Znajdzie się w niej szereg przydatnych funkcjonalności i rozwiązań do wykorzystania w trakcie zakupów stacjonarnych, a w przyszłości również podczas e-zakupów, które docelowo będzie można realizować z poziomu aplikacji.


Źródło: informacja prasowa

Reklama