Pierwszy Intermarché w nowym formacie. W planach modernizacje w całym kraju

Pierwszy Intermarché w nowym formacie. W planach modernizacje w całym kraju

Od 8 listopada supermarket Intermarché w Nowej Soli otwarty jest w nowym koncepcie o nazwie Power. Co go wyróżnia?

W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy działające w ramach sieci. Jak informuje sieć, celem tych działań jest uatrakcyjnienie procesu zakupowego.

Koncept "Power"

Nowy koncept głównie charakteryzuje się poszerzoną ofertą produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych. Układ sklepu jest bardziej inuicyjny a ścieżka przeprowadzenia klienta bardziej atrakcyjna. Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzoną w 2019 roku nową platformą marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”.

Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché.

Koncept Power to urzeczywistnienie idei, która przyświeca nam od początku istnienia sieci Intermarché w Polsce. Zależy nam, aby proces robienia zakupów przebiegał jak najsprawniej i aby nasi klienci mieli jak najszerszy dostęp do oferty produktów świeżych oraz kulinarnych inspiracji. Dla nas najważniejszy jest klient i jego czas, dlatego cieszymy się, że nasze nowe rozwiązania są przyjmowane przez konsumentów z dużą aprobatą. W planach mamy modernizację supermarketów w kolejnych miastach.

Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché

Zmiany w Nowej Soli

Jak informuje Intermarché, w supermarkecie w Nowej Soli zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. Na uwagę zasługuje także poszerzona oferta artykułów ekologicznych, bio, fit oraz dań gotowych. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono szatę graficzną wnętrza, aby była ona jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów.   

Co ciekawe, poza zmianą konceptu sklepu, właściciele poszczególnych placówek mogą rozwijać się także poprzez inne usługi – np. otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive). Decydując się na takie rozwiązania, właściciele placówek mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów. 

Reklama