Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros

Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros

Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu "The Batman". W ramach współpracy powstały unikatowe ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Połączenie dwóch tak znanych marek zaowocowało niepowtarzalnym projektem.

Jako trzeci najlepiej sprzedający się film Warner Bros na całym świecie, Batman to absolutnie kultowa postać w popkulturze. Premiera "The Batman", w której główną rolę po raz pierwszy zagra Robert Pattinson odbędzie się już 4 marca tego roku. Z tej właśnie okazji w ofercie Oreo pojawiła się limitowana edycja ciasteczek, która powstała we współpracy z Warner Bros.

Limitowana edycja Oreo Batman jest już dostępna w sprzedaży (mat. prasowe)

Oreo Batman z emblematem bohatera 

W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ulubione ciastka w zupełnie nowym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu (44 g oraz 176 g) – bestsellerowych produktach marki. Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.

Konkurs Oreo Batman – jak wziąć udział?

W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek.

Aby wziąć w nim udział, należy:

  1. kupić dowolne opakowanie Oreo,
  2. zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu,
  3. zagrać w grę konkursową. 

Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają wyjątkowe nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo! Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil!

Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią. Oprócz tego, strona konkursowa skrywa w sobie niespodzianki w jaskini Batmana. Na wszystkich graczy czekają dodatkowe atrakcje w postaci zagadek i ciekawostek związanych z superbohaterem. 

Silne wsparcie marketingowe 

W ramach kampanii 360 Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.

Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.


Źródło: inf. prasowa
 

Reklama