Nowe otwarcie dla kultowej marki Bracia Koral – Jak Dawniej. Co się zmieniło?

Nowe otwarcie dla kultowej marki Bracia Koral – Jak Dawniej. Co się zmieniło?

Po ubiegłorocznym rebrandingu przyszedł czas na nową strategię komunikacji i hasło – "Chwile, do których wracasz" oraz nową stronę internetową. Wszystkie te zmiany dotyczą kultowego już brandu, jakim są Bracia Koral – Jak Dawniej. Nie zabraknie także wyjątkowych nowości. 

Koral świętuje 45-lecie

Historia braci Koral rozpoczęła jeszcze w poprzednim stuleciu. Produkcją lodów zaczęli zajmować się w 1979 roku, aby obecnie, po 45 latach, mówić już o lodowym imperium. Bracia Koral stworzyli bowiem marki obecne w większości polskich sklepów, które zna zarówno starsze, jak i młodsze pokolenie. Tegoroczny jubileusz ma być okazją na nowe otwarcie dla kultowej już marki Bracia Koral – Jak Dawniej

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W zeszłym roku marka przeszła szlachetny rebranding. W tym roku – z nowym hasłem i strategią komunikacji – będzie mocno obecna w internecie, zarówno reklamowo, jak i w social mediach, gdzie nie zabraknie atrakcyjnych konkursów i wzruszeń również dla młodszych konsumentów. Kontrahentów i partnerów z pewnością zainteresuje dodatkowo informacja, że już ruszyła także nowa odsłona strony internetowej www.braciakoral.pl.

Będzie sporo nowości od marki Bracia Koral

Na rok 2024 producent przygotował także kilka nowości od marki Bracia Koral. Ich sprzedaż będzie wspierana szeroko zakrojoną promocją online i offline.

Do tegorocznej oferty dołączają lody familijne Bracia Koral – smak tarty cytrynowej oraz Rożek smak tarty cytrynowej. Nowości w pojemnikach 450 ml to: Beza & malina, Brownie & karmel, Jogurt & truskawka – wszystkie w nowych ekologicznych kartonowych opakowaniach, w nowej szacie graficznej.

Nowe smaki lodów od Koral

Do oferty premium marki Koral dołączają dwa nowe smaki Grand Cone, lodów z płynnym sosem w środku nagrodzonych "Złotą Innowacją 2023". Nowe smaki Rożka Grand to: Grand Cone waniliowo-truskawkowy z płynnym sosem orzechowo-czekoladowym oraz Grand Cone waniliowo-kakaowy z płynnym sosem orzechowo-czekoladowym.

Miłośników smaku śmietankowo-kawowego Cappuccino z pewnością ucieszy wersja Ice Coffee na patyku. Fanów Sooo Milkera – jego nowe odsłony: Sooo Milker Strawberry – o smaku waniliowym w sorbetowej polewie truskawkowej oraz Sooo Milker 50% LESS SUGAR – o smaku mlecznym.

Koral we współpracy ze znanymi influencerami

W sklepowych lodówkach możemy już także znaleźć lody GENZIE od firmy Koral, a także dwa nowe smaki lodów Koral Ekipa. Producent przygotował także coś specjalnego dla fanów lodów Chmurka i Burza. Na rynku zadebiutowały bowiem ich nowe odmiany  Cloudy i Stormy inspirowane najnowszym, youtubowym serialem influencerów. Do portfolio dołączył również lód o smaku Gengarek, inspirowany psim członkiem grupy Genzie.

Hitem sezonu na najmłodszych będą z pewnością specjalności tworzone we współpracy z największym producentem zabawek na świecie, czyli Mattel. Do oferty Koral dołączyły już lody Koral BARBIE™ oraz Koral HOT WHEELS™. Możemy spotkać je w kilku wariantach smakowych.

Na sezon 2024 Koral przygotował jeszcze jedną urodzinową spektakularną nowość z półki premium, lody Grand G.O.A.T. Spot reklamowy promujący te wyjątkowe lody przygotował znany w świecie filmu, reklam i seriali polski filmowiec.


foto: mat. partnera

Reklama