YES we współpracy z fintechem wprowadza w 180 sklepach płatności odroczone

YES we współpracy z fintechem wprowadza w 180 sklepach płatności odroczone

Sieć salonów z biżuterią wprowadzone do swojej oferty nową usługę – płatności odroczone. To efekt współpracy z fintechem Mokka. Od teraz klienci ponad 180 salonów sieci YES oraz Verona zapłacą za zakupy dopiero po 30 dniach.

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych będą realizowane z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Mokka, udostępnionej doradcom klienta YES oraz Verona. Klienci będą mogli skorzystać z wielu planów płatniczych takich jak np. odroczenie płatności o 30 dni czy wygodnych systemów ratalnych (3, 6 lub 10 miesięcy). Ponadto w pierwszych tygodniach współpracy Mokka i YES przygotowały promocję „Raty 0% na 3m-ce” dla klientów zainteresowanych rozłożeniem płatności na dłuższy okres czasu. 

Nasi Klienci mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące obsługi, w tym wyboru rodzaju płatności. Chcemy zapewnić im wszystkie, dogodne rozwiązania płatnicze, dzięki którym doświadczenia zakupowe w naszych Salonach sprzedaży będą utrzymywały stale wysoki poziom. Dzięki współpracy z Mokka nasi Klienci otrzymają możliwość odroczenia płatności o 30 dni lub rozłożenia zakupu na raty. Chcemy też w ten sposób dotrzeć do młodszych grup konsumentów z pokolenia Z i Y, którzy są głównymi użytkownikami buy now pay later.

Piotr Chojnacki, dyrektor działu sprzedaży detalicznej YES

YES Biżuteria S.A. jest jednym z liderów na polskim rynku jubilerskim. Firma prowadzi ponad 180 salonów oferujących biżuterię w całej Polsce, działając przede wszystkim w oparciu o system franczyzowy. Firma prowadzi również hurtową sprzedaż wyrobów jubilerskich Verona. Działa w Polsce od 40 lat.

BNPL oferuje wiele korzyści dla sklepów – znaczny wzrost średniego koszyka, wysoką konwersję i wzrost lojalności klienta. Z raportu The Global Payments Report opracowanego przez Worldpay wynika, że już w 2024 roku w Europie, płatności odroczone będą stanowiły około 14% wszystkich metod płatności w sklepach internetowych oraz sporą część płatności stacjonarnych. Trend ten nie omija rynku biżuterii i akcesoriów, dlatego w perspektywie czasu branża ta również będzie poszukiwała i wdrażała tego typu rozwiązania, by spełniać potrzeby młodszych grup klienckich.

Bartosz Malinowski, Dyrektor Sprzedaży Mokka

Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy W Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków.

Mokka jest wiodącym dostawcą usług finansowania zakupów konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma w Europie Środkowo-Wschodniej  obsługuje 10 mln, klientów współpracując z 7 tys. sklepów stacjonarnych i internetowych.

Reklama