Jeszcze przed końcem roku Grupa Muszkieterów z absolutnym rekordem obrotu

Jeszcze przed końcem roku Grupa Muszkieterów z absolutnym rekordem obrotu

Już w listopadzie Grupa Muszkieterów odnotowała rekordowe obroty roczne. Na sukces grupy wpłynęły wyniki dwóch niezależnych sieci –Intermarché oraz Bricomarché, których obroty wyniosły kolejno 4,9 mld zł i 3 mld zł.

Grupa zakończyła listopad br. z obrotami na poziomie 8 mld złotych – to wynik o 200 mln zł wyższy niż za cały rok 2020. Oznacza to wzrost o blisko miliard złotych rok do roku. W podziale na sieci obroty Intermarché wraz ze stacjami paliw wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych, natomiast obroty sklepów spod szyldu Bricomarché kształtowały się na poziomie ponad 3 miliardów złotych.

Tempo naszego rozwoju nie zwalnia, a obroty Grupy Muszkieterów regularnie rosną. Sukces Grupy potwierdza również obecność w branżowych rankingach, jak chociażby zajęcie miejsca wśród 100 największych firm Europy Środkowo-Wschodniej czy 30 najpopularniejszych franczyz w Polsce.

Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce

Jak dodaje dyrektor, sukces firmy jest zasługą wszystkich pracowników, a przede wszystkim ponad 300 niezależnych przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie, którzy poza zarządzaniem swoimi sklepami, wpływają również na kierunek rozwoju organizacji.

Do końca roku nawet blisko 9 mld złotych

Przed sieciami Grupy najistotniejsze tygodnie roku – zauważa Marc Dherment. Wyniki całoroczne Grupy Muszkieterów powinny z pewnością przekroczyć 8,5, a nawet zbliżyć się do 9 miliardów złotych, co będzie oznaczało wzrost o ponad 10%. Czas na podsumowanie w liczbach całego roku wkrótce najdzie – dodaje. 

Naszą działalność opieramy na dwutorowym modelu funkcjonowania, dzięki czemu przedsiębiorcy są nie tylko właścicielami placówek, ale również współtwórcami Grupy Muszkieterów. Zmierzamy w bardzo dobrym kierunku, a dzięki współpracy i solidarności rozwija się zarówno cała organizacja, jak i poszczególni przedsiębiorcy oraz ich biznesy.

Marc Dherment

Grupa Muszkieterów z planami na dalszy rozwój

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję na polskim rynku stale powiększając portfolio swoich sklepów, jak również inwestując w nowe rozwiązania, m.in. z zakresu e-commerce. W tym roku otwarto kolejne supermarkety, zarówno spod znaku Intermarché, jak i Bricomarché, oraz zmodernizowano istniejące już sklepy zgodnie z konceptem Power.

Dodatkowo, odpowiadając na zmianę potrzeb i oczekiwań, Muszkieterowie instalują coraz większą liczbę Bricomatów, czyli boksów do bezkontaktowego odbioru produktów z oferty Bricomarché, jak również udostępniają usługę Drive, ułatwiającą odbiór artykułów spożywczych zamówionych online, w kolejnych lokalizacjach.


Źródło: informacja prasowa

Reklama