Kaufland wprowadza nową usługę. To efekt dalszej współpracy z Everli

Kaufland wprowadza nową usługę. To efekt dalszej współpracy z Everli

Od grudnia klienci sklepów Kaufland w dwóch miastach mogą skorzystać z nowej usługi – Everli Click&Collect. Umożliwia ona zarezerwowanie produktów przez stronę internetową lub aplikację mobilną, a następnie odbiór ulubionych produktów w dogodnym czasie w wybranym przez siebie sklepie.

Nowa usługa dla mieszkańców Tarnowa i Tczewa jest efektem dalszej współpracy sieci sklepów Kaufland z Everli, która trwa już od 2020 roku. Everli specjalizuje się w realizacji zakupów online. Dzięki temu klienci 34 miast mogą skorzystać z bezpośredniej dostawy do domu. Tarnów i Tczew to pierwsze lokalizacje, w których udostępniono klientom usługę Everli Click&Collect.

Usługi poprawiające komfort zakupów spożywczych online są coraz mocniej widoczne w sieciach sklepów. W ubiegłym miesiącu partnerstwo z Everli nawiązał również Auchan

Jak skorzystać z Everli Click&Collect w Kaufland?

Klienci mogą zrobić zakupy na dwa sposoby – za pomocą aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem strony www.everli.com. Kupujący mają do wyboru aż 6500 produktów dostępnych na półkach Kauflandu, w tym artykuły spożywcze, świeże, mrożone czy drogeryjne.

Zakupy z click&collect są wygodną opcją zarówno dla klientów, którym zależy na szybkim odbiorze artykułów, jak i dla osób planujących swoje zakupy z dużym wyprzedzeniem. Zamówienie można odebrać w punkcie informacyjnym sklepu w wybranym wcześniej przedziale czasowym – od trzech godzin do siedmiu dni od momentu jego złożenia. Dzięki płatności z góry pobyt w placówce ograniczony jest do minimum.

Zakupy za pośrednictwem usługi Everli Click&Collect  są – podobnie jak przy zakupach stacjonarnych – premiowane punktami PAYBACK. Jej wprowadzenie nie zmienia sposobu funkcjonowania usługi click&collect realizowanej przez Kaufland. Klienci bez zmian mogą rezerwować produkty i odbierać je samodzielnie w wybranych sklepach w całym kraju. 

Reklama