Auchan Retail Polska nawiązał partnerstwo z platformą marketplace Everli

Auchan Retail Polska nawiązał partnerstwo z platformą marketplace Everli

Klienci Auchan Retail Polska już od 19 listopada mogą zamawiać produkty z sieci za pośrednictwem platformy Everli. To rezultat nawiązanej współpracy między firmami. Produkty zamówione online pod drzwi dostarczać będą 73 sklepy Auchan w całej Polsce. Klienci mogą wybierać z listy blisko 9 tys. produktów z oferty sieci. 

Everli jest platformą zakupową typu marketplace. Zakupy polegają tam na realizacji zamówienia w wybranym przez klienta sklepie przez przeszkolonego Szopera, który kompletuje i dostarcza zakupy pod same drzwi. W razie potrzeby jest też w stałym  kontakcie z klientem – jeżeli w sklepie nie ma któregoś z zamówionych artykułów, a można zamienić go na inny, Szoper dzwoni do osoby zamawiającej aby potwierdzić wybór zamiennika i ewentualnie zweryfikować lub uzupełnić listę zakupów. 

Zakupy z Everli to mocno spersonalizowana forma sprzedaży online. Już wcześniej mieliśmy okazję testować tę usługę, pod jej wcześniejszym szyldem – szopi.pl. Spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów, dlatego z pełnym przekonaniem rozszerzamy dziś wcześniejszą współpracę i wprowadzamy usługę Everli do aż 73 naszych sklepów.

Małgorzata Piekarska, dyrektor marki/klientadigital/IT/projektów w Auchan Retail Polska

Aby skorzystać z nowej usługi, należy w aplikacji lub na stronie everli.pl wybrać konkretny, ulubiony sklep Auchan, z którego mają pochodzić zakupy, dodać produkty i wybrać godzinę realizacji zamówienia. Szoper Everli dokonuje zakupów i przywozi je pod wskazany adres w ustalonym, dogodnym dla klienta czasie. Płatności można dokonać kartą płatniczą lub BLIKiem.