Biedronka przeznaczy ponad 100 mln zł na świąteczne dodatki dla pracowników

Biedronka przeznaczy ponad 100 mln zł na świąteczne dodatki dla pracowników

Biedronka przygotowała dla swoich pracowników vouchery i prezenty na święta. Sieć przeznaczy na ten cel ponad 100 mln zł. W ten sposób chce docenić ciężką pracę zespołu w minionym roku.

Firma planuje specjalne vouchery dla pracowników sklepów, centrów dystrybucyjnych i biur Biedronki oraz wybranych współpracowników przed świętami Bożego Narodzenia. Mowa o rabatach w wysokości 1000 zł, które obdarowani będą mogli wykorzystać do końca stycznia 2022 roku. Poza świątecznymi voucherami, wszyscy pracownicy Bieronki otrzymają dodatkowe zasilenie finansowe w postaci e-kodów. 

Kwota świątecznych rabatów w postaci voucherów wyniesie 67 mln zł, a zasileń e-kodami 37 mln zł. Łączne wsparcie pieniężne dla pracowników od sieci Biedronka przekroczy tym samym 100 mln zł. Vouchery świąteczne będą finansowane spoza Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Święta Bożego Narodzenia są wyjątkowo ważne w polskiej tradycji. To dni, kiedy po całym roku pracy, pragniemy spędzać czas w gronie rodziny i przyjaciół. Jako pracodawca pierwszego wyboru w Polsce, postanowiliśmy dodatkowo docenić naszych pracowników, którzy stoją za sukcesami naszej firmy w mijającym roku. Wierzymy, że pozwoli to naszym koleżankom i kolegom jeszcze bardziej cieszyć się świętami.

Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka

Paczki świąteczne od Bierdonki

Jak co roku Biedronka przygotowała również specjalne paczki świąteczne dla osób zatrudnionych w sieci oraz ich dzieci. Rozda blisko 77 tysięcy paczek dla dorosłych oraz 75 tysięcy dla ich dzieci czyli w sumie ponad 150 tys. sztuk. Można by nimi obdarować każdego mieszkańca np. Zielonej Góry albo Rybnika.

W tym roku zatrudnieni otrzymają eleganckie walizki kabinowe wypełnione m.in. kompletami ręczników oraz kosmetyczkami i słodyczami. Wzory walizek zostały przygotowane na specjalne zamówienie Biedronki. Paczki dla dzieci pracowników są podzielone na przedziały wiekowe: 0-2 lat, 3-6 lat, 7-10 lat i 11-18 lat. Grupy 3-6 i 7-10 są nowe, co pozwoliło lepiej dostosować prezenty.  


Źródło: informacja prasowa

Reklama