Auchan wprowadza usługi kurierskie DPD w swoich sklepach

Auchan wprowadza usługi kurierskie DPD w swoich sklepach

Sieć sklepów Auchan poszerza swoją ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez firmę DPD Polska. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje Pointpack, partner technologiczny. Rozwój usługi kurierskiej DPD Polska w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki.

Tym ruchem Auchan chce zwiększyć swoją konkurencyjność. "Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych to uzupełnienie zestawu usług, jakie oferujemy klientom. Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze odpowiadały one aktualnym potrzebom kupujących" – komentuje Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI.

Z badań przeprowadzonych przez Auchan na polskim rynku w maju tego roku wynika, że dla klientów sieci ważne są względy pragmatyczne takie, jak szeroka oferta produktów i usług dostępnych pod jednym dachem (87%) oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Jesteśmy przekonani, że dzięki podjętej obecnie współpracy z firmą DPD – drugim w naszym portfolio dostawcą usług kurierskich – będziemy mogli jeszcze lepiej realizować oczekiwania klientów w tym zakresie.

Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI

Współpraca sieci Auchan, DPD Polska oraz Pointpack pozwoliła stworzyć zoptymalizowany ekosystem technologiczny, który wpływa na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska szczególnie w obszarze miejskim.


Źródło: informacja prasowa

Reklama