Sieć sklepów Auchan poszerza swoją ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez firmę DPD Polska. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje Pointpack, partner technologiczny. Rozwój usługi kurierskiej DPD Polska w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki.
Tym ruchem Auchan chce zwiększyć swoją konkurencyjność. "Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych to uzupełnienie zestawu usług, jakie oferujemy klientom. Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze odpowiadały one aktualnym potrzebom kupujących" – komentuje Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI.
Współpraca sieci Auchan, DPD Polska oraz Pointpack pozwoliła stworzyć zoptymalizowany ekosystem technologiczny, który wpływa na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska szczególnie w obszarze miejskim.
Źródło: informacja prasowa