Strategiczne partnerstwo Poczty Polskiej z platformą e-commerce Shopee

Strategiczne partnerstwo Poczty Polskiej z platformą e-commerce Shopee

Poczta Polska jeszcze mocniej angażuje się w rozwój e-commerce. Polski operator narodowy został strategicznym partnerem w zakresie doręczania przesyłek Shopee. Od teraz klienci platformy eCommerce zyskają możliwość dostawy przesyłek do domu oraz za pośrednictwem sieci click&collect (Pocztex Punkt) na terenie całego kraju.

Kupujący mogą zdecydować, czy chcą aby ich paczki zostały dostarczone do drzwi, czy też wolą skorzystać z jednego z ponad 17 000 punktów odbioru. Sieć punktów Pocztex typu click&collect oparta jest na placówkach własnych oraz punktach sieci partnerskich. Poczta Polska, w ramach współpracy z Shopee, będzie oferować też dostawę do automatów Pocztex.

Przeczytaj też:

Shopee jest dla Poczty Polskiej ważnym partnerem w ramach inicjatywy mającej na celu wzmocnienie pozycji naszej Spółki na rynku przesyłek kurierskich w Polsce. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku,  a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć. Pocztex to jeden z filarów naszej Strategii rozwoju na lata 2021–2023, obok usług cyfrowych i logistycznych, którą konsekwentnie wdrażamy.

Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej

Shopee jest największą platformą eCommerce w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie, obecna również w Ameryce Łacińskiej i Europie, gdzie z powodzeniem konkuruje z największymi firmami na rynku eCommerce. Shopee Polska wystartowało w październiku 2021 roku. Jest to platforma dostosowana do potrzeb kupujących, bezpieczna i szybka dzięki silnemu wsparciu logistycznemu partnerów.

Reklama