Manufaktura Czekolady Chocolate wkracza do sklepów Czas na Herbatę

Manufaktura Czekolady Chocolate wkracza do sklepów Czas na Herbatę

Manufaktura Czekolady Chocolate Story, pionier w produkcji czekolad bean to bar w Polsce, rozpoczął współpracę z największą siecią herbacianą w kraju, Czas na Herbatę. Już teraz wyroby z podwarszawskiej fabryki czekolady dostępne są we wszystkich punktach z herbatami w całej Polsce.

Dotychczas produkty z podwarszawskiej fabryki dostępne były w sklepach winiarskich, punktach z prezentami, sklepach ze zdrową żywnością, a także na cyklicznych akcjach świątecznych w sieciach handlowych, jak np. Auchan.

Wraz z początkiem października na klientów 72 stacjonarnych sklepów Czas na Herbatę czekało będzie 6 różnych produktów z Manufaktury Czekolady Chocolate Story. Dzięki podjętej współpracy produkty czekoladowe wytworzone metodą bean to bar, czyli od ziarna do tabliczki, stają się coraz bardziej dostępne dla klientów z całego kraju.

Współpraca z największą w Polsce siecią herbacianą to dla nas duży krok na przód. Nasze produkty będzie można dostać zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, w których znajdują się stacjonarne sklepy Czas na Herbatę, tj. Stalowa Wola, Bielsko Biała, Tarnów i wiele innych. Na ten moment do sprzedaży weszło 6 czekolad, które świetnie komponują się z herbatą, ale są także doskonałym uzupełnieniem prezentów, z których słynie Czas na Herbatę. Tak wyselekcjonowana oferta pozwoli konsumentom, którzy do tej pory nie znali czekolady bean to bar, na zapoznanie się z naszymi produktami, ich jakością i smakiem.

Krzysztof Stypułkowski, współzałożyciel Manufaktury Czekolady Chocolate Story

W sklepach Czas na Herbatę pojawią się flagowe czekolady bean to bar, tworzone od ziarna do tabliczki w manufakturze w Łomiankach, bez żadnych ulepszaczy, sztucznych dodatków czy konserwantów. Klienci w ofercie znajdą m.in. spakowane do eleganckich, czarnych opakowań tabliczki single-origin z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca sprowadzanych z różnych stron świata – m.in. z Ekwadoru, Peru, Dominikany czy Wenezueli oraz mini czekolady YCS ręcznie dekorowane maliną, pomarańczą, śliwką i prażonym ziarnem kakaowca. Do sprzedaży trafiły także dwie nierafinowane czekolady do picia.

Rozpoczęcie współpracy z Manufakturą Czekolady Chocolate Story spotkało się z pozytywnym odzewem naszych klientów. Herbata doskonale komponuje się z czekoladą, i jest to połączenie bardzo lubiane przez konsumentów. Chętnie sięgają po te produkty w formie prezentu dla bliskich, czy też dla siebie. Podjęcie współpracy z Manufakturą Czekolady Chocolate Story pozwoliło nam zdywersyfikować ofertę kategorii słodyczy oferowanych w naszej sieci, co bardzo dobrze wpłynęło na rozwój segmentu czekolad.

Dawid Rabenda, dyr. Sprzedaży w sieci Czas na Herbatę

Źródło: informacja prasowa

 

Reklama