Netto otwiera średnio 21 sklepów miesięcznie – to efekt przejęcia Tesco

Netto otwiera średnio 21 sklepów miesięcznie – to efekt przejęcia Tesco

Netto nie zwalnia tempa. Od początku transformacji w marcu 2021 roku już 150 placówek Tesco zmieniło szyldy na Netto. Podczas ostatnich dwóch tygodni do listy sklepów pod nową marką dołączyło aż 16 kolejnych placówek. Tym samym proces przekształcenia sklepów Tesco na Netto znalazł się na półmetku.

Tesco oficjalnie swoją działalność zakończyło 31 października – właśnie wtedy zamknięte zostały ostatnie sklepy w Polsce pod tym szyldem. Nieco ponad dwa tygodnie później Netto osiągnęło kolejny ważny etap – 18 listopada otworzono kolejnych osiem konwertowanych sklepów, w tym sklep numer 150. Transformacja sklepów rozpoczęła się już w marciu br., kiedy UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Salling Group (właściciela Netto) polskiej części biznesu Tesco.

Proces konwersji sklepów Tesco na Netto przebiega sprawnie. Od połowy października otwieramy tygodniowo więcej sklepów niż początkowo zakładaliśmy. W efekcie już teraz osiągnęliśmy cel przyjęty na końcówkę tego roku, czyli skonwertowanie 150 sklepów Tesco. Tym samym cały proces zakończymy szybciej niż planowaliśmy. To dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że mieszkańcy coraz większej liczby polskich miast mogą korzystać z oferty Netto, która spotyka się z ich dużym zainteresowaniem.

Jerzy Tymofiejew, Chief Investment Officer w Netto Polska

W ostatnich dwóch tygodniach – 12 i 18 listopada – Netto otworzyło swoje sklepy w dziesięciu województwach. Dzięki tym otwarciom Netto zawitało po raz pierwszy do Dęblina, Miechowa, Namysłowa, Swarzędza, Włoszczowy czy Żywca. Najwięcej spośród nowopowstałych placówek znajduje się w Łodzi – aż 16 sklepów Netto i w Gdańsku – 7. Z kolei sklep w Zielonej Górze (czwarty sklep sieci w mieście) został wyposażony w kasy samoobsługowe, które znacznie ułatwiają i przyspieszają proces robienia zakupów. Kasy te można znaleźć w coraz większej liczbie sklepów Netto.

Promocje w Netto z okazji otwarcia

Otwarciom nowych sklepów Netto towarzyszą specjalne promocje. Aż do soboty następującej po dniu otwarcia obniżki sięgają 50%. Oferta specjalna obejmuje zarówno artykuły spożywcze (w tym liczne produkty prężnie rozwijanych marek własnych Netto), jak i te z linii non-food. Klienci mogą także liczyć na sobotnie atrakcje, w tym m.in. konkursy dla najmłodszych.

Netto 3.0 w stylu skandynawskim

Cechą charakterystyczną dla Netto jest wyjątkowy wystrój placówek, który czerpie inspirację ze stylu skandynawskiego. To właśnie jemu sklepy Netto 3.0 zawdzięczają przyjazną, spokojną atmosferę robienia zakupów. Jest to możliwe dzięki m.in. szerokim alejkom i neutralnemu oświetleniu, a także dobrze widocznemu, a jednocześnie stonowanemu oznaczeniu promocji.

Jednak sklepy Netto 3.0 to przede wszystkim bogata oferta w atrakcyjnych cenach, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Znakiem rozpoznawczym jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów zawsze świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, na której kupujący znajdą bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. Łącznie w ofercie Netto znaleźć można aż 3 000 produktów, z czego ok. 1 000 produktów marek własnych.

Sklepy Netto to także produkty z tzw. linii non-food, czyli wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie, stale dostarczając klientom nowych pomysłów i inspiracji.

Pradopodobnie najtańszy dyskont w Polsce

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 popularnych produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym gwarancji dyskontowej ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.

Do 24 grudnia w sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za pół ceny.

Netto – godziny otwarcia nowych sklepów:

  • Chorzów, ul. Szpitalna 15, od pon. do sob.: 6-22
  • Namysłów, ul. Mariańska 3, od pon. do sob.: 6-22
  • Chrzanów, ul. Stefana Batorego 21, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 2, od pon. do sob.: 6-22
  • Czerwionka-Leszczyny, ul. Furgola 6D, od pon. do sob.: 6-22
  • Nowy Tomyśl, ul. Zbąszyńska 18C, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Dęblin, ul. Stężycka 32-40, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Sulechów, ul. Tkacka 10, od pon. do sob.: 6-22
  • Działdowo, ul. Księżodworska 5/7, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Swarzędz, ul. Cieszkowskiego 39, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Gdańsk, ul. Opolska 3, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Włoszczowa, Plac Wolności 1, od pon. do sob.: 6-22
  • Łódź, ul. 11 Listopada 5A,  od pon. do sob.: 6-22
  • Zielona Góra, ul. Wyszyńskiego 22A, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20
  • Miechów, ul. Racławicka 26, od pon. do sob.: 6-23
  • Żywiec, ul. Dworcowa 42, od pon. do sob.: 6-22; niedz.: 8-20

 

Reklama