Nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel pod hasłem "Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać". To zupełnie inna niż dotychczas odsłona działań producenta skupiająca się na... czekoladzie.

Tym razem Wawel w nowej komunikacji postawił nacisk przede wszystkim na czekolady – flagową katgorię w swoim portfolio produktowym. Główną ideą kampanii jest skupienie się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów. Wyjątkowo długie i staranne mieszanie składników sprawia, że czekolada Wawel rozpływa się w ustach dzięki swojej aksamitnej konsystencji. W nowej reklamie marka wskazuje na to, jak ważny w konszowaniu jest czas – to właśnie on wpływa na intensywność smaku produktu. 

Również nowy spot telewizyjny różni się od swoich poprzedników. Po erze dynamicznej i pełnej kolorów komunikacji przyszedł czas na podkreślenie takich wartości, jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja. Tym razem Wawel zaprasza swoich konsumentów do magicznego świata marki. 

Cieszę się, że w nowej komunikacji możemy skoncentrować się na kluczowej kompetencji marki Wawel jaką jest produkcja wyjątkowych w smaku czekolad. Udało nam się pokazać sekret, który stoi za tym smakiem, tak istotny element procesu produkcji czekolady. Liczę na to, że nowa komunikacja pokaże markę Wawel w nieco innym niż dotychczas świetle, a to dopiero pierwszy krok w kierunku większych zmian w wizerunku marki

Monika Kowalewska, Dyrektor Marketingu Wawel SA

Z kampanią Wawel pojawi się nie tylko w telewizji, ale także na ekranach kin. Marka prowadzi także działania digitalowe i PR wspierające nową komunikację. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy FullSix Media (TV) oraz agencja Harbingers (digital).

Nowy spot możemy oglądać już na YouTube:

źródło: Informacja prasowa

Reklama