Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel pod hasłem "Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać". To zupełnie inna niż dotychczas odsłona działań producenta skupiająca się na... czekoladzie.
Tym razem Wawel w nowej komunikacji postawił nacisk przede wszystkim na czekolady – flagową katgorię w swoim portfolio produktowym. Główną ideą kampanii jest skupienie się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów. Wyjątkowo długie i staranne mieszanie składników sprawia, że czekolada Wawel rozpływa się w ustach dzięki swojej aksamitnej konsystencji. W nowej reklamie marka wskazuje na to, jak ważny w konszowaniu jest czas – to właśnie on wpływa na intensywność smaku produktu.
Również nowy spot telewizyjny różni się od swoich poprzedników. Po erze dynamicznej i pełnej kolorów komunikacji przyszedł czas na podkreślenie takich wartości, jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja. Tym razem Wawel zaprasza swoich konsumentów do magicznego świata marki.
Z kampanią Wawel pojawi się nie tylko w telewizji, ale także na ekranach kin. Marka prowadzi także działania digitalowe i PR wspierające nową komunikację. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy FullSix Media (TV) oraz agencja Harbingers (digital).
Nowy spot możemy oglądać już na YouTube:
źródło: Informacja prasowa