Lubelska Chill – „Strawberry Margarita” i „Ice Tea Peach” – oraz Żołądkowa Gorzka w wersjach smakowych „Mango z Miętą” i „Truskawka i Rabarbar” to odpowiedź marek Lubelska i Żołądkowa Gorzka na rosnącą popularność tzw. casual mixology.
Casual mixology to trend, w którym główną rolę odgrywają proste, orzeźwiające koktajle inspirowane smakami znanymi z lemoniad, napojów herbacianych i kultowych drinków.
Zmienia się nie tylko to, co pijemy, ale też jak: coraz większe znaczenie ma gotowość do natychmiastowego serwowania, niska zawartość alkoholu i przystępna forma. Żołądkowa Gorzka, znana z tradycji i jakości, w nowych odsłonach smakowych trafia w gusta tych, którzy poszukują lżejszych, ale wciąż wyrazistych propozycji, zgodnych z podejściem „light”.
Lubelska Chill – wakacyjna lekkość w gotowej formie
Lubelska Chill poszerza ofertę o dwa nowe smaki: Strawberry Margarita i Ice Tea Peach. Oba warianty inspirowane są popularnymi napojami i koktajlami, a ich lekki, owocowy charakter idealnie wpisuje się w letnie okazje.
Nowości najlepiej smakują z lodem i cytrusowymi dodatkami lub jako baza do prostych drinków.
Letnia premiera zbiega się z festiwalową trasą marki, która pojawi się m.in. na Polish Hip-Hop Festival, Rap Stacja, Clout Festival i Wisłoujściu w ramach stref Lubelska Polana – miejsc relaksu i dobrej zabawy.
Żołądkowa Gorzka – tradycja w odświeżonym wydaniu
Żołądkowa Gorzka wzbogaca ofertę o dwa nowe smaki: Mango z Miętą oraz Truskawkę i Rabarbar. Nowości bazują na naturalnych składnikach i tradycyjnej recepturze z macerowanymi gorzkimi pomarańczami.
Egzotyczne mango z miętą świetnie komponuje się z tonikiem, a truskawka z rabarbarem to letnia reinterpretacja klasycznych, polskich smaków. Oba warianty wyróżniają się apetycznymi, kolorowymi etykietami.
Letnie smaki, nowe formaty i festiwalowa obecność
Wszystkie nowości dostępne są w formatach 90, 200 oraz 500 ml, dostosowanych do współczesnych oczekiwań konsumenckich związanych z wygodą, mobilnością i formatem „ready-to-mix”.
Zarówno Lubelska Chill, jak i Żołądkowa Gorzka są kluczowymi markami w portfolio Stock Polska. Ich rozwój – poprzez nowe warianty – stanowi naturalną odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i potrzeby młodych dorosłych, którzy coraz częściej wybierają produkty o wyrazistym smaku, lekkim charakterze i nowoczesnym designie.
źródło: mat. prasowe