Stock Polska realizuje strategię premiumizacji. Żołądkowa Gorzka ma nową butelkę

Stock Polska realizuje strategię premiumizacji. Żołądkowa Gorzka ma nową butelkę

Nowa butelka Żołądkowej Gorzkiej zyskała zaskakujący kształt, wykończenie, a także eleganckie grawerowane elementy. Na froncie zobaczymy etykietę z odświeżoną grafiką, która ma wskazywać na wieloletnią historię tego trunku.

Stock Polska idzie w kierunku premiumizacji

Właśnie ogłoszona przez Stock Polska metamorfoza butelki Żołądkowej Gorzkiej jest już kolejną w historii marki. Jak wyjaśnia Senior Brand Manager, Sławomir Kreczmański, firmie zależało, poza nawiązaniem do tradycji gorzelnictwa, także odpowiadała na aktualne potrzeby oraz strategię firmy opartą na premiumizacji rynku.

Doskonale wiemy, że przy wyborze produktu, konsumenci coraz częściej kierują się historią, która za nim stoi. Zwracają uwagę na składniki i sposób produkcji. Dotyczy to też rynku alkoholowego. Żołądkowa Gorzka ma niezwykłą historię i chcemy o niej wciąż przypominać w ciekawy sposób. Tym bardziej, że to tradycyjna marka, ale sposób jej konsumpcji staje się coraz bardziej nowoczesny.

Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager w Stock Polska

Nowa butelka Żołądkowej Gorzkiej

Najnowsza butelka Żołądkowej Gorzkiej to już dziewiąta odsłona butelki flagowego portoflio firmy. Premiera nowego projektu Żołądkowej Gorzkiej odbyła się pod koniec listopada br. Co się zmieniło?

Nowa butelka, która została wykonana z grubego szkła, zaskakuje nie tylko kształtem. Opakowanie zyskało bowiem grawerowane elementy, a etykieta - odświeżoną grafikę. 

Żołądkowa Gorzka to wódka, której receptura nie zmieniła się od 200 lat. Powstaje ona na bazie naturalnych maceratów z gorzkich pomarańczy z Haiti oraz mieszanki przypraw.


foto: mat. prasowe (oprac.)

Reklama