Dwupiętrowy dyskont. To już piąta taka placówka w Polsce

Dwupiętrowy dyskont. To już piąta taka placówka w Polsce

Licząca już ponad 370 sklepów sieć ALDI rozwija format URBAN. Są to charakterystyczne dwupiętrowe budynki pełniące rolę placówek handlowych. Na ten moment w kraju otwarto pięć takich sklepów. 

Dwupiętrowy sklep ALDI w Warszawie

Warszawski Wawer dołączył do lokalizacji, w których klienci mogą zrobić zakupy w sklepie ALDI w koncepcie URBAN. Oficjalne otwarcie placówki zlokalizowanej przy ul. Łasaka w Warszawie miało miejsce w środę 28 maja 2025 roku. 

Nowootwarty dwupiętrowy dyskont jest już piątą tego typu placówką ALDI w Polsce. Poza warszawskim Wawrem można je spotkać także między innymi w Gdyni, Wrocławiu oraz podwarszawskich Markach. Koncept ten w 2024 roku otrzymał nagrodę "Innowacyjny koncept handlowy" w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail. Czym się wyróżnia?

Sklep ALDI URBAN opiera się na budowie dwukondygnacyjnego budynku, gdzie na jednym poziomie znajduje się parking dla klientów, a na drugim hala sprzedaży. Komunikacja pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami odbywa się poprzez specjalne travelatory. Dzięki temu klienci mają zapewnione wygodne parkowanie i komfortowe przejście pomiędzy sklepem a autem.

Jak przyznaje Łukasz Możdżeń z ALDI Polska, stanowi on odpowiedź sieci na konieczność dopasowania do potrzeb klientów i wymogów tkanki miejskiej. 

Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla dużych miast o gęstej zabudowie i działek o mniejszej powierzchni. A to właśnie duże miasta stanowią dla nas jeden z bardzo istotnych obszarów w rozwoju siatki naszych placówek.

Łukasz Możdżeń, kierownik działu nieruchomości komercyjnych, logistycznych i powierzchni biurowych ALDI Polska

Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Łasaka w Warszawie, jest już 15. sklepem sieci w stolicy i 371. w skali kraju. 


foto: zdjęcie wizerunkowe konceptu (mat. prasowe)

Reklama