Produkty wysokoproteinowe to realny trend, który przybiera na znaczeniu. Kolejni producenci tworzą całe linie artykułów o podwyższonej zawartości białka. W odpowiedzi na tę tendencję Carrefour postanowił stworzyć dedykowane tej grupie produktów miejsca w sklepach. Tak powstały strefy wysokoproteinowe.
W ramach strefy proteinowej w sklepach Carrefour klienci znajdą na ten moment około 150 różnych pozycji. To produkty z wybranych kategorii, które charakteryzują się podwyższoną zawartością białka.
Strefy wysokoproteinowe w Carrefour
Nowe strefy tematyczne Carrefoura zostały zaprojektowane w taki sposób, aby klienci mogli znaleźć w jednym miejscu szeroki wybór produktów wysokobiałkowych z różnych kategorii. Dostępnych jest ponad 150 takich artykułów, a wśród nich już nie tylko jogurty, desery czy serki wiejskie, ale także wędliny, makarony, mąki czy płatki śniadaniowe. Asortyment ten jest dostępny w ponad 80 sklepach.
Strefy wysokoproteinowe klienci mogą rozpoznać po czarnej kolorystyce – podobnej do tej, którą stosują na opakowaniach producenci wyrobów o wysokiej zawartości białka.
Carrefour chce być liderem w tej kategorii
Carrefour chce stać się liderem asortymentu diet specjalnych i funkcjonalnych w Polsce, wspierając swoich klientów w zdrowych nawykach żywieniowych. Jest to jeden z głównych celów jej globalnego programu Act For Food.
Realizując program Act For Food, Carrefour Polska chce wspierać swoich klientów w dokonywaniu odpowiednich dla nich wyborów żywieniowych, a także we wdrażaniu i utrzymaniu zdrowego stylu życia. Dlatego stale zwiększamy asortyment produktów, tzw. żywności specjalistycznej i funkcjonalnej, której chcemy być niekwestionowanym liderem na polskim rynku.
Strefy wysokoproteinowe to kolejny koncept, który w swoich sklepach wprowadził Carrefour Polska. W wybranych placówkach działają już także między innymi imprezowe strefy Carrefour, koncept dedykowany napojom imitującym alkohol czy kwiaciarnia Carrefour.
foto: mat. prasowe