Sokołów przeprowadza rebranding. Pierwsze produkty w opakowaniach z nowym logo są już dostępne w sprzedaży.
Ideą zmian ma być unowocześnienie i uproszczenie logo marki. Nowy znak graficzny łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Sokołów zmienia logo
Celem rebrandingu jest uwspółcześnienie, poprawienie czytelności oraz uproszczenie logo.
W nowym logo zachowana została kluczowa symbolika. Pozostał w nim charakterystyczny liść dębu z kształtem drzewa, obrazujący tradycję, siłę i stabilność.
Wyraz „Sokołów” został uwydatniony, poprzez użycie większej, nowocześniejszej, bardziej klarownej typografii, wzmacniającej czytelność. Jednocześnie autorski krój fontu podkreśla oryginalność.
W nowym znaku graficznym wprowadzony został claim: „Tradycja od 1899”. Stanowi on odwołanie do początku działalności dawnego zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.
Zachowany został również nieodmiennie kojarzony z marką Sokołów głęboki, bordowy kolor, który podkreśla szlachetność i prestiż, zwłaszcza w połączeniu ze złotym odcieniem. Jednocześnie zastosowana biało-czerwona kolorystyka nawiązuje do polskości marki Sokołów.
Proces rebrandingu oznacza także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Szata graficzna opakowań zostanie ujednolicona i odświeżona. Ich nowoczesna estetyka poprawi czytelność, wzmocni rozpoznawalność i podkreśli wysoką jakość produktów.
Fot.: mat. prasowe