Poranna kawa to dla wielu element poranka, bez którego trudno rozpocząć dzień. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Tchibo, które zdecydowało się ułatwić tę codzienną rutynę. Producent wprowadził właśnie na polski rynek usługę subskrypcji kawy. Jak działa?
Subskrypcja kawy to usługa, którą Tchibo z powodzeniem realizuje już między innymi na rynku niemieckim. W Polsce natomiast na podobne rozwiązanie już w 2022 roku zdecydowała się Żabka wprowadzając Kawonament. Subskrypcja na kawę od Tchibo ma zapewnić polskim konsumentom stały dostęp do ulubionej kawy, zamawianej bezpośrednio do domu.
Jak przekonuje producent, dzięki subskrypcji klienci będa mogli wykreślić kawę z listy regularnych zakupów nie martwiąc się przy tym, że zabraknie im jej w kluczowym momencie.
Subskrypcja kawy od Tchibo
W ramach subskrypcji kawy klienci mogą wybrać swoje ulubione produkty kawowe spośród wariantów ziarnistych, mielonych i kapsułek Cafissimo oraz ustalić częstotliwość ich dostaw. Te, w zależności ilości wypijanej kawy, mogą być realizowane nawet co 2 tygodnie, ale i odpowiednio rzadziej – nawet z odstępem do 3 miesięcy.
Subskrybenci mają zyskać możliwość oszczędności do 33% w porównaniu z regularnymi cenami detalicznymi kawy, a przy zamówieniach od 100 zł nie płacą za dostawę. Dodatkowo, każdy klient może w dowolnym momencie edytować swoje preferencje lub zrezygnować z usługi.
Oprócz standardowej oferty subskrypcyjnej z kawą w roli głównej, Tchibo proponuje również możliwość subskrypcji z ekspresem do kawy, który w ramach usługi dostępny jest w promocyjnej cenie.
Wprowadzenie oferty subskrypcji to kolejna modyfikacja Tchibo wprowadzona w ostatnich tygodniach. Wcześniej firma pokazała m.in. nowy format sklepu Tchibo. Powiększona została w nich przestrzeń kawiarniana, co podkreśla m.in. zwrot marki w stronę kawowego dziedzictwa.
foto: mat. prasowe