Subskrypcja na kawę już nie tylko w Żabce. Znany producent wprowadza nowość

Subskrypcja na kawę już nie tylko w Żabce. Znany producent wprowadza nowość

Poranna kawa to dla wielu element poranka, bez którego trudno rozpocząć dzień. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Tchibo, które zdecydowało się ułatwić tę codzienną rutynę. Producent wprowadził właśnie na polski rynek usługę subskrypcji kawy. Jak działa?

Subskrypcja kawy to usługa, którą Tchibo z powodzeniem realizuje już między innymi na rynku niemieckim. W Polsce natomiast na podobne rozwiązanie już w 2022 roku zdecydowała się Żabka wprowadzając Kawonament. Subskrypcja na kawę od Tchibo ma zapewnić polskim konsumentom stały dostęp do ulubionej kawy, zamawianej bezpośrednio do domu.

Subskrypcje na dobre zagościły w naszym życiu. Korzystamy z nich coraz częściej i chętniej. Będąc jednym z największych producentów kawy, zadaliśmy sobie pytanie: w czym tkwi sekret tego mechanizmu? Odpowiedź jest prosta: ułatwia on codzienne funkcjonowanie i pozwala zaoszczędzić nasz czas, a w przypadku naszej kawowej subskrypcji również pieniądze.

Paulina Iwaszko, kierowniczka ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej w Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Jak przekonuje producent, dzięki subskrypcji klienci będa mogli wykreślić kawę z listy regularnych zakupów nie martwiąc się przy tym, że zabraknie im jej w kluczowym momencie. 

Subskrypcja kawy od Tchibo

W ramach subskrypcji kawy klienci mogą wybrać swoje ulubione produkty kawowe spośród wariantów ziarnistych, mielonych i kapsułek Cafissimo oraz ustalić częstotliwość ich dostaw. Te, w zależności ilości wypijanej kawy, mogą być realizowane nawet co 2 tygodnie, ale i odpowiednio rzadziej – nawet z odstępem do 3 miesięcy.

Subskrybenci mają zyskać możliwość oszczędności do 33% w porównaniu z regularnymi cenami detalicznymi kawy, a przy zamówieniach od 100 zł nie płacą za dostawę. Dodatkowo, każdy klient może w dowolnym momencie edytować swoje preferencje lub zrezygnować z usługi. 

Oprócz standardowej oferty subskrypcyjnej z kawą w roli głównej, Tchibo proponuje również możliwość subskrypcji z ekspresem do kawy, który w ramach usługi dostępny jest w promocyjnej cenie.

Wprowadzenie oferty subskrypcji to kolejna modyfikacja Tchibo wprowadzona w ostatnich tygodniach. Wcześniej firma pokazała m.in. nowy format sklepu Tchibo. Powiększona została w nich przestrzeń kawiarniana, co podkreśla m.in. zwrot marki w stronę kawowego dziedzictwa.


foto: mat. prasowe

Reklama