Rok od premiery platformy e-TiM. "Odnotowaliśmy 50% wzrost sprzedaży"

Rok od premiery platformy e-TiM. "Odnotowaliśmy 50% wzrost sprzedaży"

"Odnotowaliśmy niemal 50-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do okresu, kiedy rozpoczynaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku" – podsumowuje pierwszy rok funkcjonowania platformy e-TiM Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w spółce TiM.

Platforma e-TiM ma już rok!

Od premiery autorskiej platformy sprzedaży online e-TiM minął już rok. Jak przyznaje Beata Podstawny, dla firmy był to okres intensywnej pracy i nauki. "Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Jako firma staramy się nadążyć za trendami, za wymogami tego rynku" – mówi dyrektor sprzedaży.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

W obliczu dynamicznego rozwoju e-commerce w Polsce, firma postanowiła zintegrować tradycyjne metody sprzedaży z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi. Jak zauważa Beata Podstawny, "obecnie sprzedaż w coraz większym stopniu odbywa się w internecie", co skłoniło firmę do adaptacji hybrydowej formy zakupów.

Postanowiliśmy połączyć tradycyjny sposób sprzedaży, który odbywa się poprzez wizyty naszych przedstawicieli w sklepach, z funkcjonowaniem naszej platformy. 

Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w TiM S.A.

Okres nauki i wielu prób

Beata Podstawny zwróciła uwagę na to, że pierwszy rok działalności platformy był dla firmy nie tylko czasem sukcesów, ale również wielu refleksji oraz prób. "Po tym roku wiemy już, jak bardzo ważne jest zwracanie uwagi na to, żeby system prawidłowo funkcjonował, był intuicyjny i prosty. Wszystkie nasze działania zmierzają w tym kierunku, aby stale go poprawiać" – podkreśla.

Dzięki podejmowanym działaniom i wprowadzanym usprawnieniom firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży. Ten, jak podaje Beata Podstawny, wyniósł niemal 50% po roku w porównaniu do okresu, gdy platforma e-TiM rozpoczynała swoją działalność. Na tym jednak nie koniec. Na platformie pojawi się zupełnie nowe rozwiązanie

Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie możliwości skanowania kodów kreskowych na butelkach za pomocą telefonu, dzięki czemu pracownik sklepu lub kierownik działu będzie mógł jeszcze łatwiej złożyć zamówienie na platformie e-TiM. Wystarczy, że podejdzie do półki i zeskanuje kod kreskowy na butelce. Zakładamy, że ta funkcjonalność znacząco usprawni proces składania zamówienia.

Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w TiM S.A.

foto: Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w TiM S.A. (mat. redakcji)

Reklama