Z okazji 45-lecia działalności marka Koral przygotowała niezwykłą nowość z linii premium, lody Grand G.O.A.T. – Greatest Of All Time. Spektakularna nowość sezonu 2024 promowana jest w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej z udziałem najpopularniejszej pary influencerów, Friza i Wersow, w eleganckiej odsłonie.
Lody Grand G.O.A.T. od marki Koral
Nowość od marki Koral to lody na patyku w podwójnej czekoladzie przedzielonej warstwą sosu. Grand G.O.A.T. dostępne są w trzech niezwykłych wariantach smakowych:
- Cosmopolitan – o smaku drinka cosmopolitan w podwójnej polewie o smaku poziomki z sosem żurawinowym,
- Strawberry – truskawkowe w czekoladzie i polewie o smaku czekoladowym z sosem truskawkowym,
- Vanilla – waniliowe w czekoladzie i polewie o smaku czekoladowym z sosem orzechowo-czekoladowym.
Friz i Wersow w kampanii reklamowej lodów Grand G.O.A.T.
Koral po raz kolejny zdecydował się na kolaborację z jedną najpopularniejszych par influencerów. Friz i Wersow wystąpili tym razem w eleganckiej odsłonie w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Powstał dedykowany spot reklamowy. Ich twarze możemy także ujrzeć na reklamach w outdoorze.
Autorem spotów reklamowych, dostępnych na kanale You Tube marki Koral, jest Bartosz Prokopowicz, uznany w świecie filmu, seriali i reklam filmowiec, twórca m.in. hitu "Dziewczyna i kosmonauta", dostępnego na platformie Netflix. Kampania wideo wspierana będzie na łamach prestiżowych tytułów z branży fashion oraz w outdoorze.
foto: spot promujący lody Grand G.O.A.T. (youtube.com)