Trwa akcja rebrandingu kleju TADAM. Szkoleniem objęto już niemal 300 sklepów

Trwa akcja rebrandingu kleju TADAM. Szkoleniem objęto już niemal 300 sklepów

Minęły już dwa tygodnie, odkąd firma Bripox rozpoczęła akcję rebrandingu kleju TADAM, której towarzyszą warsztaty pod hasłem "Z MIŁOŚCI DO BUTÓW". Szkolenia odbyły się już w niemal 300 sklepach na terenie kraju.

W blisko 300 placówkach sklepów spożywczych przeprowadziliśmy skrupulatne szkolenia, poszerzając wśród sprzedawców wiedzę o naszym bezkonkurencyjnym produkcie. Obsługa sklepów mogła zapoznać się z właściwościami i sposobem działania TADAM, co pozwoliło wzmocnić umiejętności doradcze w zakresie naprawy obuwia.

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o. 

Szkolenia odbyły się już w sklepach takich sieci jak Lewiatan, Hitpol, Merco, Spar czy Chata Polska. Ich pracownocy zostali zaopatrzeni w wiedzę, a strefy przykasowe – dzięki  specjalnym ekspozytorom, plakatom i wobblerom – informują klientów o obecności kleju TADAM w ofercie placówki.

Akcja rebrandingu kleju TADAM rozpoczęła się wraz z początkiem marca i zakończy się na przełomie kwietnia i maja. Producent nie zwalnia jednak tempa.

Jeszcze wiele szkoleń przed nami, otwieramy kolejne kanały komunikacji tj. YouTube i TikTok, pojawiamy się także na wielu imprezach sportowych, które stanowią świetną okazję, by zapoznać markę TADAM z konsumentem

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o. 

foto: mat partnera

Reklama