Bripox przeszkolił 2500 sprzedawców. Podsumowanie akcji wsparcia Kropelki Żel

Bripox przeszkolił 2500 sprzedawców. Podsumowanie akcji wsparcia Kropelki Żel

Bripox z ogromną radością oraz dumą z pracowników firmy, podsumowuje zakończoną w połowie listopada niezwykle intensywną akcję wsparcia Kropelki Żel. Jakie cele zrealizowano? 

Głównym celem firmy było przede wszystkim przekazanie i utrwalenie wśród sprzedawców kluczowych informacji o właściwościach i działaniu Kropelki Żel, tak aby finalnie przełożyło się to na rozbudowanie ich umiejętności doradczych zarówno przy polecaniu produktu, jak i rozwiewaniu ewentualnych wątpliwości niezdecydowanego klienta.  

Szkolenia sprzedawców Kropelka Żel

W ramach akcji przeprowadzono łącznie 790 praktycznych szkoleń w różnych punktach sprzedaży.

Blisko połowę szkoleń zrealizowaliśmy w sklepach spożywczych takich sieci handlowych jak: Lewiatan, Livio, Groszek, Lubi, Mazurek, Spar, Delikatesy Centrum, Hitpol i innych. Na udział w szkoleniach zechciało nam poświęcić swój cenny czas ok. 2500 sprzedawców i doradców produktowych.

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o.

Struktura szkoleń składała się przede wszystkim z warsztatów manualnych, podczas których osoby szkolone zdobyły praktyczne umiejętności w zakresie korzystania z kleju o konsystencji żelowej, wiedzę o stosowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz materiałach, które można naprawić przy pomocy kleju żelowego. Firma kładła także duży nacisk na wykazanie przewagi Kropelki Żel nad klejami o takiej samej konsystencji, jakich jest wiele dostępnych na rynku.

Ogromne znaczenie w akcji odegrały również profesjonalnie zbudowane ekspozycje kleju, takie jak: kolorowe opakowania zbiorcze (kartonowe dyspensery i pleksiglasowe podajniki grawitacyjne), crosy oraz kosze zasypowe wypełnione Kropelką Żel. Jak przystało na produkt impulsowy, ekspozycje lokowane były głównie w strefie kas, w zasięgu wzroku konsumenta.

Do wzięcia udziału w kampanii, zaprosiliśmy również naszego partnera zewnętrznego, firmę E-bridge. Intencją tej współpracy, było wyjście poza dotychczasowe standardy i przeprowadzenie szeroko zakrojonej akcji samplingowej. W tym celu w 8 największych miastach w Polsce pracownicy firmy E-bridge, ubrani w specjalnie na tę okazję zaprojektowane w barwach Kropelki Żel uniformy, rozdali wśród przypadkowych przechodniów 60 000 szt. próbek naszego produktu.

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o.

Z raportu otrzymanego po zakończeniu wspólnej akcji z E-bridge wynika, że przypadkowo obdarowani bardzo chętnie podejmowali rozmowy na temat wszelkich napraw, których można dokonać przy użyciu Kropelki Żel. "Świadczy to o żyjącej w społecznej świadomości i stale umacniającej się filozofii >Zero Waste<, również silnie wspieranej i propagowanej przez firmę Bripox" – podsumowuje Jacek Konopka.


foto: mat. prasowe

Reklama