Bripox z ogromną radością oraz dumą z pracowników firmy, podsumowuje zakończoną w połowie listopada niezwykle intensywną akcję wsparcia Kropelki Żel. Jakie cele zrealizowano?
Głównym celem firmy było przede wszystkim przekazanie i utrwalenie wśród sprzedawców kluczowych informacji o właściwościach i działaniu Kropelki Żel, tak aby finalnie przełożyło się to na rozbudowanie ich umiejętności doradczych zarówno przy polecaniu produktu, jak i rozwiewaniu ewentualnych wątpliwości niezdecydowanego klienta.
Szkolenia sprzedawców Kropelka Żel
W ramach akcji przeprowadzono łącznie 790 praktycznych szkoleń w różnych punktach sprzedaży.
Struktura szkoleń składała się przede wszystkim z warsztatów manualnych, podczas których osoby szkolone zdobyły praktyczne umiejętności w zakresie korzystania z kleju o konsystencji żelowej, wiedzę o stosowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz materiałach, które można naprawić przy pomocy kleju żelowego. Firma kładła także duży nacisk na wykazanie przewagi Kropelki Żel nad klejami o takiej samej konsystencji, jakich jest wiele dostępnych na rynku.
Ogromne znaczenie w akcji odegrały również profesjonalnie zbudowane ekspozycje kleju, takie jak: kolorowe opakowania zbiorcze (kartonowe dyspensery i pleksiglasowe podajniki grawitacyjne), crosy oraz kosze zasypowe wypełnione Kropelką Żel. Jak przystało na produkt impulsowy, ekspozycje lokowane były głównie w strefie kas, w zasięgu wzroku konsumenta.
Z raportu otrzymanego po zakończeniu wspólnej akcji z E-bridge wynika, że przypadkowo obdarowani bardzo chętnie podejmowali rozmowy na temat wszelkich napraw, których można dokonać przy użyciu Kropelki Żel. "Świadczy to o żyjącej w społecznej świadomości i stale umacniającej się filozofii >Zero Waste<, również silnie wspieranej i propagowanej przez firmę Bripox" – podsumowuje Jacek Konopka.
foto: mat. prasowe