Klej TADAM w nowej odsłonie. Rusza wielka ogólnopolska akcja promowania marki

Klej TADAM w nowej odsłonie. Rusza wielka ogólnopolska akcja promowania marki

"Z MIŁOŚCI DO BUTÓW" – pod takim hasłem w marcu wystartowała wielka, ogólnopolska akcja rebrendingu błyskawicznego kleju do obuwia TADAM, będącego jednym z wiodących produktów firmy Bripox.

Marka TADAM przechodzi rebranding

Dotychczasowe hasło oraz wizerunek wesołego szewca nie do końca sugerował wszystkie możliwości zastosowania tego produktu. "Zdaliśmy sobie sprawę, że konsumenci wybierając swoje wymarzone, nierzadko kosztowne buty, często wiążą się z nimi emocjonalnie na całe lata. I na tej relacji chcielibyśmy się skupić!" – przyznaje Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o.

Wielu użytkowników podczas spaceru, biegania, meczu czy zawodów sportowych doświadczyło przykrych sytuacji kiedy to buty "odmówiły posłuszeństwa". Pęknięta podeszwa czy też rozdarcie materiału powodowały zdenerwowanie oraz frustrację, a w efekcie końcowym – smutek. Czyli emocje… niestety negatywne.

Na szczęście Bripox znalazł rozwiązanie dla tego problemu. "Chcemy zakomunikować konsumentom, że tego typu uszkodzenia możemy naprawić dosłownie w kilka chwil. Dzięki czemu będą mogli szczęśliwie dokończyć bieg, a złe emocje odejdą w niepamięć" – wyjaśnia Jacek Konopka.

Klej nowej generacji, czyli TADAM

TADAM to jedyny w Polsce klej nowej generacji. Wprowadzony na rynek w 2018 roku dokonał rewolucji w obszarze napraw obuwia. "Jego innowacyjny skład pozwala przeprowadzić proces naprawy butów w kilka minut, pozostawiając daleko w tyle kleje konkurencji. Wizyty w zakładzie szewskim? Długi czas naprawy? Koszty? To już przeszłość…" – przyznaje Jacek Konopka.

Klej TADAM jest łatwy w aplikacji, elastyczny i wysoce odporny na warunki atmosferyczne. Jego żelowa, bezbarwna konsystencja błyskawicznie tworzy estetyczne i trwałe połączenie, dzięki któremu można uporać się z uszkodzeniami. Łączy ze sobą wszelkie materiały jakie są stosowane do produkcji butów.

Szeroka akcja rebrandingu

Firma Bripox wraz z początkiem marca wystartowała z ogólnopolską akcją rebrandingu kleju TADAM. Działania odbędą się na kilku płaszczyznach:

  • Warsztaty szkoleniowe: Zespół Bripox odpowiedzialny za wsparcie handlu detalicznego przeprowadzi szereg krótkich warsztatów szkoleniowych TADAM w setkach sklepów spożywczych, technicznych i DIY w całej Polsce. Celem tych szkoleń będzie poszerzenie wśród sprzedawców wiedzy o kleju TADAM, jego właściwościach i działaniu oraz wzmocnienie ich umiejętności doradczych w zakresie naprawy obuwia.
  • Ekspozycje: Przedstawiciele firmy będą również skupiać się na wyeksponowaniu naszego kleju w strefach przykasowych wykorzystując do tego celu dedykowane podajniki. Ulokujemy odświeżone wzory materiałów POP z nową, bazującą na emocjach komunikacją: „Z MIŁOŚCI DO BUTÓW”.
  • Promocje: Dla rozbudowanej grupy dystrybutorów hurtowych, Bripox przygotował dodatkowo atrakcyjne promocje cenowe. Podobnie jak w przypadku sklepów, tutaj również pojawi się wsparcie w postaci warsztatów szkoleniowych TADAM dla przedstawicieli handlowych u dystrybutorów.
  • Akcja samplingowa: ponieważ kontakt konsumenta z marką TADAM to nie tylko sklep, już w marcu i kwietniu Bripox z pomocą partnera, jakim jest firmy Ebridge, rozda wśród przypadkowych przechodniów próbki kleju TADAM.

Na tym jednak nie koniec. Marka TADAM pojawi się także na wielu dużych imprezach sportowych. "Maratony, mecze piłkarskie czy też siłownie plenerowe stanowią doskonałą okazję by zapoznać się z marką TADAM" – zauważa Jacek Konopka.

Misją firmy w tym okresie jest przede wszystkim szerzenie oraz propagowanie wiedzy o znakomitych i bezkonkurencyjnych właściwościach kleju. Zaprzyjaźnij się z TADAM, nie wyrzucaj – naprawiaj! Zapraszamy do współpracy wszelkie podmioty zainteresowane wsparciem naszej akcji i z góry dziękujemy za wzięcie udziału w warsztatach.

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o.

foto: mat. partnera

Reklama