Minęły już dwa tygodnie, odkąd firma Bripox rozpoczęła akcję rebrandingu kleju TADAM, której towarzyszą warsztaty pod hasłem "Z MIŁOŚCI DO BUTÓW". Szkolenia odbyły się już w niemal 300 sklepach na terenie kraju.
W blisko 300 placówkach sklepów spożywczych przeprowadziliśmy skrupulatne szkolenia, poszerzając wśród sprzedawców wiedzę o naszym bezkonkurencyjnym produkcie. Obsługa sklepów mogła zapoznać się z właściwościami i sposobem działania TADAM, co pozwoliło wzmocnić umiejętności doradcze w zakresie naprawy obuwia.
Szkolenia odbyły się już w sklepach takich sieci jak Lewiatan, Hitpol, Merco, Spar czy Chata Polska. Ich pracownocy zostali zaopatrzeni w wiedzę, a strefy przykasowe – dzięki specjalnym ekspozytorom, plakatom i wobblerom – informują klientów o obecności kleju TADAM w ofercie placówki.
Akcja rebrandingu kleju TADAM rozpoczęła się wraz z początkiem marca i zakończy się na przełomie kwietnia i maja. Producent nie zwalnia jednak tempa.
Jeszcze wiele szkoleń przed nami, otwieramy kolejne kanały komunikacji tj. YouTube i TikTok, pojawiamy się także na wielu imprezach sportowych, które stanowią świetną okazję, by zapoznać markę TADAM z konsumentem
foto: mat partnera