Wawel rusza z nową kampanią. Nawiązuje w niej do kultowego spotu sprzed lat

Wawel rusza z nową kampanią. Nawiązuje w niej do kultowego spotu sprzed lat
Wawel nowości Wawel czekolada Wawel Malaga Wawel rusza z nową kampanią. Nawiązuje w niej do kultowego spotu sprzed lat

Wawel rozpoczyna kampanię pod hasłem "Nowe nuty smakowe", w której promuje tegoroczną ofertę wiosenną. Powstał dedykowany spot reklamowy, w którym producent nawiązał do kultowego spotu sprzed lat.

Wawel po raz pierwszy wprowadził nowe nuty smakowe do tych czekoladek

Producent postanowił w tym roku nieco zaskoczyć konsumentów. Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu – zyskały bowiem pikantne dodatki, które podkręcają ich tradycyjny smak.

Wydarzenie to jest szczególnie wyjątkowe – marka zdecydowała się na wprowadzenie nowych nut smakowych do tych tradycyjnych słodkości po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów. Malaga zaskakują nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki wyrazistym smakiem chili. 

Nowa wersja kultowego spotu Malaga, Tiki Taki i Kasztanki

Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym kultowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne teraz w limitowanych wersjach smakowych. W ramach działań reklamowych przebój sprzed lat właśnie zabrzmiał na nowo. 

Spot zrealizował dział marketingu Wawel. Za kompozycję i produkcję muzyki odpowiada Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Kampania 360 obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami. 

 


foto: mat. prasowe