Herbapol-Lublin z okazji 75-lecia otwiera interaktywny zielnik

Herbapol-Lublin z okazji 75-lecia otwiera interaktywny zielnik

W tym roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie swojej działalności. O powodach, dla których Polacy pokochali markę Herbapol kilka dekad temu oraz zmianach, które na przestrzeni tych lat zaszły w portfolio firmy, a także jubileuszowych aktywnościach rozmawiamy z Anną Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin.

Herbapol-Lublin świętuje 75-lecie

Już trzy pokolenia Polaków mają szansę obcować z produktami Herbapol-Lublin. Wyjątkowy jubileusz firma obchodzi pod hasłem "75 lat zakochani w naturze". Jak dodaje Anna Sambor, miłość ta jest odwzajemniona, ponieważ to właśnie natura oddaje ducha firmy i produktów tworzonych pod markami Herbapolu.

Od zawsze to, co w naturze – zioła, kwiaty, owoce, herbata – inspiruje nas najbardziej do tworzenia oferty produktowej. Za to pokochali nas Polacy wiele dekad temu i kochają nas dzisiaj. Pragniemy umacniać tę więź, mówiąc, że jesteśmy zakochani w naturze z wzajemnością. Natura nas kocha, my kochamy naturę, i to właśnie oddajemy w naszych produktach.

Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin

Z okazji 75-lecia firma wystartowała z szerokimi działaniami komunikacyjnymi. Jak informuje Anna Sambor, o Herbapolu jest już głośno zarówno w telewizji i w digitalu, jak również podczas spotkań prasowych. Firma opowiada o siedmiu dekadach działania na polskim rynku. Na tym jednak nie koniec. Zmieniły się także opakowania produktów – które przenoszą konsumentów do zielnika.

Na opakowaniach wybranych produktów pojawiły się kody QR, które prowadzą do wyszukiwarki ziół, owoców i kwiatów. Dzięki niej możemy dowiedzieć się więcej o właściwościach tychże ziół oraz o tym, w jakich produktach można je znaleźć. Będzie to swoisty zielnik, przedstawiony w sposób interaktywny i nowoczesny, dedykowany konsumentom. Całość będzie dostępna na telefonie komórkowym. Wystarczy zrobić zdjęcie dowolnej rośliny na polu, a za pomocą wyszukiwarki sprawdzimy, czy jest ona obecna w naszej bazie. To narzędzie umożliwi rozpoznawanie roślin oraz informacje o produktach, w których są one używane.

Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin

Interaktywny zielnik Herbapolu

Zioła są kategorią, która towarzyszy ludziom od setek lat, kiedy to stosowano je jako lekarstwa. Dzisiaj, jak zwraca uwagę Anna Sambor, choć ponownie powracamy do doceniania wartości związanych z pozytywnym wpływem ziół na zdrowie, to w dalszym ciągu  istnieje mała świadomość dotycząca działania niektórych ziół. Właśnie tę lukę, przy okazji obchodów 75-lecia, zamierza wypełnić Herbapol-Lublin.

Jeśli chodzi o tak znane zioła jak mięta, rumianek czy melisa, ich działanie jest powszechnie rozumiane, jednak w przypadku mniej popularnych ziół, takich jak morwa, czystek czy pokrzywa, wielu Polaków ma ograniczoną wiedzę. Dlatego wprowadzamy narzędzie, które zostanie uruchomione z okazji 75. rocznicy, aby podnieść świadomość na temat tych wartościowych roślin.

Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin

Działalność Herbapol-Lublin rozpoczęła się 75 lat temu od herbat ziołowych. Podczas tych siedmiu dekad firma nie ograniczała się jednak wyłącznie do kategorii, w której stawiała swoje pierwsze kroki. Jak opowiada Anna Sambor, portfolio znacznie rozrosło się przez te wszystkie lata

Oferujemy zarówno herbaty, jak i produkty drzewne, syropy, kosmetyki, cukierki oraz napoje gotowe. Wszystko to jest już dostępne dla konsumentów, także w naszym sklepie internetowym. Ponadto z okazji 75. rocznicy, podejmiemy działania na poziomie sklepów oraz w firmie, a także zadbamy o naszych pracowników. Planujemy wspólne świętowanie i prezentacje, w tym prezenty dla pracowników. Całość uświetni Gala Esencji Natury, która odbędzie się w październiku tego roku jako jubileuszowe wydarzenie z okazji 75. rocznicy naszej firmy.

Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin

foto: mat. redakcji

Reklama