W tym roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie swojej działalności. O powodach, dla których Polacy pokochali markę Herbapol kilka dekad temu oraz zmianach, które na przestrzeni tych lat zaszły w portfolio firmy, a także jubileuszowych aktywnościach rozmawiamy z Anną Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin.
Herbapol-Lublin świętuje 75-lecie
Już trzy pokolenia Polaków mają szansę obcować z produktami Herbapol-Lublin. Wyjątkowy jubileusz firma obchodzi pod hasłem "75 lat zakochani w naturze". Jak dodaje Anna Sambor, miłość ta jest odwzajemniona, ponieważ to właśnie natura oddaje ducha firmy i produktów tworzonych pod markami Herbapolu.
Z okazji 75-lecia firma wystartowała z szerokimi działaniami komunikacyjnymi. Jak informuje Anna Sambor, o Herbapolu jest już głośno zarówno w telewizji i w digitalu, jak również podczas spotkań prasowych. Firma opowiada o siedmiu dekadach działania na polskim rynku. Na tym jednak nie koniec. Zmieniły się także opakowania produktów – które przenoszą konsumentów do zielnika.
Interaktywny zielnik Herbapolu
Zioła są kategorią, która towarzyszy ludziom od setek lat, kiedy to stosowano je jako lekarstwa. Dzisiaj, jak zwraca uwagę Anna Sambor, choć ponownie powracamy do doceniania wartości związanych z pozytywnym wpływem ziół na zdrowie, to w dalszym ciągu istnieje mała świadomość dotycząca działania niektórych ziół. Właśnie tę lukę, przy okazji obchodów 75-lecia, zamierza wypełnić Herbapol-Lublin.
Działalność Herbapol-Lublin rozpoczęła się 75 lat temu od herbat ziołowych. Podczas tych siedmiu dekad firma nie ograniczała się jednak wyłącznie do kategorii, w której stawiała swoje pierwsze kroki. Jak opowiada Anna Sambor, portfolio znacznie rozrosło się przez te wszystkie lata.