Produkty Herbapol-Lublin są już dostępne w niemal każdym sklepie tradycyjnym w Polsce. Na tym jednak nie kończy się budowanie dystrybucji firmy. O różnorodnych kanałach sprzedaży, a także nieoczywistych na pierwszy rzut oka obszarach dystrybucji produktów Herbapol-Lublin rozmawiamy z Tomaszem Jagieło, kierownikiem ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin.
Silna marka Herbapol-Lublin
Historia firmy Herbapol-Lublin sięga połowy ubiegłego stulecia, kiedy to powstały Lubelskie Zakłady Zielarskie "Herbapol". Od tego czasu producent rozwija swoją ofertę budując jednocześnie coraz mocniejszą pozycję na rynku. Jak przyznaje Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów, Herbapol jest już bardzo silnym brandem w świadomości konsumentów. Nie oznacza to jednak, że firma spoczywa na laurach.
Sklepy spożywcze to nie wszystko
Herbapol-Lublin, jak podkreśla Tomasz Jagieło, podąża wszędzie tam, gdzie znajdują się klienci. Poza lotniskami, produkty firmy obecne są między innymi na stacjach benzynowych, a także w strefach przykasowych w marketach budowlanych oraz sklepach AGD.
Wśród nowości od Herbapol-Lublin, które zadebiutowały w nieoczywistych miejscach Tomasz Jagieło wymienia między innymi cukierki funkcjonalne. "Cukierki funkcjonalne od Herbapolu wspomagają higienę jamy ustnej, co jest szczególnie ważne podczas długiej podróży" – przyznaje. Nie powinno zatem budzić zaskoczenia, że produkt ten doskonale wpisał się w potrzeby klientów na lotniskach.
Innym przykładem tego typu sukcesu produktowego są kosmetyki Polana, które Herbapol-Lublin wprowadza na rynek od zeszłego roku. "Z danych sprzedażowych wiemy już, że cieszą się one bardzo dużą popularnością na lotniskach" – dodaje Tomasz Jagieło.
foto: Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin (mat. redakcji)