Tomasz Jagieło, Herbapol: Chcemy podążać za naszymi klientami

Tomasz Jagieło, Herbapol: Chcemy podążać za naszymi klientami

Produkty Herbapol-Lublin są już dostępne w niemal każdym sklepie tradycyjnym w Polsce. Na tym jednak nie kończy się budowanie dystrybucji firmy. O różnorodnych kanałach sprzedaży, a także nieoczywistych na pierwszy rzut oka obszarach dystrybucji produktów Herbapol-Lublin rozmawiamy z Tomaszem Jagieło, kierownikiem ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin.

Silna marka Herbapol-Lublin

Historia firmy Herbapol-Lublin sięga połowy ubiegłego stulecia, kiedy to powstały Lubelskie Zakłady Zielarskie "Herbapol". Od tego czasu producent rozwija swoją ofertę budując jednocześnie coraz mocniejszą pozycję na rynku. Jak przyznaje Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów, Herbapol jest już bardzo silnym brandem w świadomości konsumentów. Nie oznacza to jednak, że firma spoczywa na laurach.

Chcemy podążać za naszymi klientami również do miejsc, które nie są oczywiste. Przykładem mogą być lotniska, gdzie nasi klienci rozpoczynają swoje długo oczekiwane wakacje. Budujemy tam naszą dystrybucję, kształtujemy wizerunek i umożliwiamy naszym klientom zabranie ze sobą w podróż tego, co najlepsze.

Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin

Sklepy spożywcze to nie wszystko

Herbapol-Lublin, jak podkreśla Tomasz Jagieło, podąża wszędzie tam, gdzie znajdują się klienci. Poza lotniskami, produkty firmy obecne są między innymi na stacjach benzynowych, a także w strefach przykasowych w marketach budowlanych oraz sklepach AGD.

Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie jest nasz klient. Staramy się także wprowadzać do tych nieoczywistych miejsc nasze nowości produktowe. 

Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin

Wśród nowości od Herbapol-Lublin, które zadebiutowały w nieoczywistych miejscach Tomasz Jagieło wymienia między innymi cukierki funkcjonalne. "Cukierki funkcjonalne od Herbapolu wspomagają higienę jamy ustnej, co jest szczególnie ważne podczas długiej podróży" – przyznaje. Nie powinno zatem budzić zaskoczenia, że produkt ten doskonale wpisał się w potrzeby klientów na lotniskach.

Innym przykładem tego typu sukcesu produktowego są kosmetyki Polana, które Herbapol-Lublin wprowadza na rynek od zeszłego roku. "Z danych sprzedażowych wiemy już, że cieszą się one bardzo dużą popularnością na lotniskach" – dodaje Tomasz Jagieło.

Widzimy, że Polacy sięgają po produkty i marki, które znają. Zaufanie do brandu Herbapol-Lublin sprawia, że nasi klienci nie chcą się z nim rozstawać nawet poza granicami kraju.

Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin

foto: Tomasz Jagieło, kierownik ds. kluczowych klientów w Herbapol-Lublin (mat. redakcji)

Reklama