"Znajdujemy się w przełomowym momencie. Szukamy pomysłu na długoterminową komunikację dla Herbapolu. Nie wykluczamy, że pojawią się tam znane twarze" – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin zaznaczając przy tym, że firma w dużej mierze stawia obecnie na kanał online, który odpowiada już za około 40% budżetu.
Herbapol-Lublin stawia na kanały online
W marketingu dużo mówi się o komunikacji 360 stopni. Ważne jest dopracowanie każdego kanału komunikacji w odpowiedzi na oczekiwania konkretnych grup docelowych. Duże możliwości w tym kontekście daje online. Jak przyznaje Anna Sambor, firma już od kilku lat mocno stawia na ten kanał.
Precyzyjne dotarcie i real-time marketing
Istotną przewagą w działaniach online podejmowanych przez Herbapol-Lublin, jak zaznacza Anna Sambor, jest precyzyjne targetowanie treści pod konkretną osobę w momencie, w którym rzeczywiście odpowiada to na jej zainteresowania i potrzeby. Dodatkową szansą, jak dodaje dyrektor sprzedaży, jest także możliwość szybkiego reagowania.
Obecnie, jak przyznała Anna Sambor, już około 40% wydatków Herbapol-Lublin jest lokowanych w obszarze działań online. Nie oznacza to jednak, że firma rezygnuje ze współprac ze znanymi osobistościami.
Współpraca ze znanymi twarzami
Niedawno wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa musów owocowych Herbapol z udziałem kulinarnej ekspertki i pasjonatki zdrowego trybu życia – Darii Ładochy. Jak podkreśla Anna Sambor, wybór ten nie był przypadkowy.
Herbapol-Lublin buduje właśnie strategię działań marketingowych na kolejny okres. Anna Sambor nie zdradza jednak, czy firma planuje nawiązanie kolejnych współprac.
foto: Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin (mat. redakcji)