Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”, w którym franczyzobiorcy dzielą się swoją wiedzą, jak prowadzić własny biznes.
Projekt powstał w ramach kampanii „Masz to jak… w Żabce!”, której celem jest zwrócenie uwagi na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowanie franczyzobiorcom już od samego początku współpracy.
Żabka stawia na edukację potencjalnych franczyzobiorców
Żabka do projektu zaprosiła 50 franczyzobiorców. Część z Ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki „The Host”.
Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami można obejrzeć m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na www.zabka.pl/podcasty.
Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę.
Program obejmuje także działania na kanałach społecznościowych
Na działania Programu Ambasadorskiego składać będą się także aktywności franczyzobiorców w kanałach społecznościowych, bezpośrednie spotkania z potencjalnymi kandydatami, a także udział w różnych wydarzeniach, także branżowych.
Osoby zainteresowane biznesem franczyzowym z siecią będą mogły bezpośrednio skontaktować się z Ambasadorami z ich regionów i porozmawiać o modelu współpracy z Żabką, zakresie obowiązków prowadzącego sklep, dostępnych szkoleniach czy inicjatywach, w które mogą włączyć się franczyzobiorcy.
Fot.: mat. prasowe