Żabka tworzy źródło wiedzy o współpracy z siecią. Rusza nowy projekt

Żabka tworzy źródło wiedzy o współpracy z&nbspsiecią. Rusza nowy projekt

Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”, w którym franczyzobiorcy dzielą się swoją wiedzą, jak prowadzić własny biznes.

Projekt powstał w ramach kampanii „Masz to jak… w Żabce!”, której celem jest zwrócenie uwagi na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowanie franczyzobiorcom już od samego początku współpracy.

Żabka stawia na edukację potencjalnych franczyzobiorców

Żabka do projektu zaprosiła 50 franczyzobiorców. Część z Ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki „The Host”.

Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami można obejrzeć m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na www.zabka.pl/podcasty.

Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę.

Franczyzobiorcy, jako współpracujący z nami przedsiębiorcy, najlepiej znają ten biznes. Szukaliśmy osób, które chcą dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą. Podcasty oraz materiały video są idealnymi środkami przekazu, a przy tym pomagają odpowiedzieć w przystępny i interesujący sposób na potencjalne pytania dotyczące prowadzenia sklepu. 

Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy

Program obejmuje także działania na kanałach społecznościowych

Na działania Programu Ambasadorskiego składać będą się także aktywności franczyzobiorców w kanałach społecznościowych, bezpośrednie spotkania z potencjalnymi kandydatami, a także udział w różnych wydarzeniach, także branżowych.

Poprzez swoją aktywność w roli Ambasadorki mam nadzieję przybliżyć wszystkim zainteresowanym franczyzą, jak naprawdę wygląda współpraca z siecią i jak wiele korzyści przynosi ten biznes. Z zainteresowanymi spotkam się m.in. podczas różnych wydarzeń. Planuję również budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych.

Dagmara Zabojść, franczyzobiorczyni z Łodzi

Osoby zainteresowane biznesem franczyzowym z siecią będą mogły bezpośrednio skontaktować się z Ambasadorami z ich regionów i porozmawiać o modelu współpracy z Żabką, zakresie obowiązków prowadzącego sklep, dostępnych szkoleniach czy inicjatywach, w które mogą włączyć się franczyzobiorcy.


Fot.: mat. prasowe

Reklama