Carrefour chce być atrakcyjnym cenowo sklepem. Stawia na marki własne

Carrefour chce być atrakcyjnym cenowo sklepem. Stawia na marki własne

Carrefour Polska ogłosił, że skupi się na działaniach, dzieki którym klienci sieci będą mogli łatwiej znaleźć w sklepach więcej produktów w atrakcyjnych cenach, zarówno pod marką własną, jak i wśró produktów brandowych.

Celem prowadzonych działań jest poprawa postrzegania cenowego Carrefour, aby budować ich długofalową lojalność.

Strategia koszyków produktowych w Carrefour

Carrefour planuje zwiększenie oferty produktów pierwszocenowych, a także wdraża strategię tzw. koszyków produktowych.

Polega ona na zaoferowaniu klientom atrakcyjnych cen regularnych na kluczowe artykuły codziennego użytku.

We wszystkich sklepach sieci klienci znajdą kilkadziesiąt artykułów z najczęściej wybieranych kategorii, przy których pojawiły się specjalne biało-czerwone oznaczenia, tzw. znaczniki cenowe, pomagające łatwo znaleźć i zapoznać się z nowymi cenami.

Dodatkowo, w kluczowych kategoriach świeżych, np. na warzywach i owocach, Carrefour stale monitoruje ceny, tak aby zapewnić klientom najniższe ceny regularne na rynku.

80 nowych produktów marki własnej

Carrefour w tym roku znacząco rozwinie również swoje marki własne, w tym markę Simpl.

Ten pierwszocenowy asortyment urośnie w tym roku o 80 nowych produktów do blisko 300 artykułów codziennego użytku.

Klienci sieci mogą łatwo znaleźć te produkty w sklepach dzięki czytelnemu, żółto-czarnemu oznakowaniu “Strefa Niskich Cen” przy półce lub w ramach specjalnie zbudowanych ekspozycji promocyjnych.

Przygotowując naszą strategię handlową na ten rok, przyjrzeliśmy się dokładnie sytuacji ekonomicznej Polaków, która mocno uderzyła w ich portfele. Podjęliśmy decyzję, że nadal będziemy zapewniać klientom to, co nas wyróżnia na rynku, czyli wybór i jakość produktów świeżych, ale chcemy też zagwarantować im najlepsze ich ceny na rynku. (...) Chcemy na stałe utrwalać percepcję atrakcyjnych cen w Carrefour, bo dzięki temu klienci do nas wracają.

Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska

Odpowiednio dobrany koszyk zakupowy w Carrefour, złożony z produktów marki własnej, artykułów pierwszocenowych, a nawet produktów segmentu premium, ma pozwolić zaoszczędzać na zakupach, bez konieczności rezygnacji ze swoich ulubionych kategorii.


Fot.: mat. prasowe
 

Reklama