Carrefour rzuca rękawice Biedronce: "Ceny porównywalne, a nawet niższe"

Carrefour rzuca rękawice Biedronce: "Ceny porównywalne, a nawet niższe"

Carrefour porównał 14 podstawowych produktów spożywczych dostępnych w sklepach sieci z ich odpowiednikami, które można znaleźć w Biedronce. Wyniki zestawienia są zaskakujące.

Carrefour versus Biedronka

W porównaniu wzięły udział wybrane produkty marki własnej z oferty Carrefour i Biedronki, a wśród nich tak popularne artykuły spożywcze jak mleko, margaryna, napoje gazowane, dżem, kawa czy sery. W tym celu 27 grudnia 2023 roku udano się do sklepu Biedronka przy ul. Głębockiej w Warszawie, a następnie do sklepu Carrefour. 

Celem analizy porównawczej w obydwu sklepach zrobiono analogiczne zakupy, na które składało się 14 produktów spożywczych pod markami własnymi sieci. "Wynik porównania pokazuje, że ceny regularne tych produktów w sieci Carrefour są podobne, a nawet niższe od tych, które można znaleźć w sąsiadującym sklepie dyskontowym" - podaje w komunikacie Carrefour.

Wartość koszyka z zakupami zrobionymi w Biedronce wyniosła 82,12 zł. Analogiczne zakupy w sklepie Carrefour kosztowały natomiast 81,78 zł.

Zakupy równie tanie co w dyskontach

Analiza cen produktów w Carrefour i w Biedronce została przeprowadzona w ramach najnowszej kampanii francuskiej sieci. Jak komentuje Marta Baran z Carrefour Polska, jej celem jest pokazanie klientom, że zakupy w Carrefour mogą być równie tanie co w dyskontach, oferując jednocześnie nieporównywalnie większy asortyment.

Średnio w naszych hipermarketach oferujemy nawet 20 razy większy asortyment niż w klasycznym dyskoncie, w supermarketach nawet 10 razy większy. Do tego nasza sieć oferuje nowoczesne, wygodne sklepy oraz dostępnych i chętnych do pomocy pracowników, co sprawia, że zakupy zyskują inny wymiar.

Marta Baran, dyrektorka działu zarządzania relacjami z klientem w Carrefour Polska

Porównywanie cen produktów pomiędzy sieciami handlowymi nie jest niczym nowym w marketingowej komunikacji największych detalistów. Biedronka już od dawna powołuje się w swojej gazetce promocyjnej na analizę cen koszyka zakupowego pozycjonując siebie jako sklep tańszy od głównego konkurenta, jakim jest Lidl. 


foto: mat. prasowe

Reklama