Carrefour Polska ogłosił, że skupi się na działaniach, dzieki którym klienci sieci będą mogli łatwiej znaleźć w sklepach więcej produktów w atrakcyjnych cenach, zarówno pod marką własną, jak i wśró produktów brandowych.
Celem prowadzonych działań jest poprawa postrzegania cenowego Carrefour, aby budować ich długofalową lojalność.
Strategia koszyków produktowych w Carrefour
Carrefour planuje zwiększenie oferty produktów pierwszocenowych, a także wdraża strategię tzw. koszyków produktowych.
Polega ona na zaoferowaniu klientom atrakcyjnych cen regularnych na kluczowe artykuły codziennego użytku.
We wszystkich sklepach sieci klienci znajdą kilkadziesiąt artykułów z najczęściej wybieranych kategorii, przy których pojawiły się specjalne biało-czerwone oznaczenia, tzw. znaczniki cenowe, pomagające łatwo znaleźć i zapoznać się z nowymi cenami.
Dodatkowo, w kluczowych kategoriach świeżych, np. na warzywach i owocach, Carrefour stale monitoruje ceny, tak aby zapewnić klientom najniższe ceny regularne na rynku.
80 nowych produktów marki własnej
Carrefour w tym roku znacząco rozwinie również swoje marki własne, w tym markę Simpl.
Ten pierwszocenowy asortyment urośnie w tym roku o 80 nowych produktów do blisko 300 artykułów codziennego użytku.
Klienci sieci mogą łatwo znaleźć te produkty w sklepach dzięki czytelnemu, żółto-czarnemu oznakowaniu “Strefa Niskich Cen” przy półce lub w ramach specjalnie zbudowanych ekspozycji promocyjnych.
Odpowiednio dobrany koszyk zakupowy w Carrefour, złożony z produktów marki własnej, artykułów pierwszocenowych, a nawet produktów segmentu premium, ma pozwolić zaoszczędzać na zakupach, bez konieczności rezygnacji ze swoich ulubionych kategorii.
Fot.: mat. prasowe