Pierwsza marka w kategorii powiększyła opakowania musów dla dzieci

Pierwsza marka w kategorii powiększyła opakowania musów dla dzieci

Grupa Maspex wprowadza na rynek duże musy. Pod marką Kubuś będzie można od teraz kupić już nie tylko 100-gramowe opakowanie musów dla dzieci, ale także powiększoną o kolejne 100 g wersję. 

Mus owocowy dla dzieci w większym opakowaniu

Musy owocowe w opakowaniach typu pouch to kategoria, której sprzedaż w Polsce w 2022 roku rosła w tempie dwucyfrowym. Poza tym zwiększa się także wybór na półce sklepowej. Zaczęło się od musów owocowych dla dzieci. Chwilę po tym coraz więcej miejsca na rynku zaczęły zajmować także musy owocowe pozycjonowane jako zdrowa przekąska dla dorosłych. 

To właśnie w tym drugim segmencie, skierowanym do dorosłych konsumentów, dominują duże opakowania. Grupa Maspex postanowiła to zmienić. 

Kubuś, jako pierwsza marka z produktami dla dzieci, wprowadziła na rynek duże musy w opakowaniach typu pouch. Jak informuje producent, to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy "cenią sobie wygodne i smaczne rozwiązania". Do obecnej do tej pory 100-gramowej tubki dołącza właśnie większe, 200-gramowe, opakowanie.

Ile kosztuje mus Kubuś 200 g?

Musy owocowe Kubuś w dużych opakowaniach są dostępne w trzech różnych smakach: jabłko, jabłko-brzoskwinia oraz jabłko-mango. Mimo podwojenia zawartości, cena musu Kubuś zmieni się nieznacznie. 

Cena Kubusia Mus 100% w 100-gramowym opakowaniu typu pouch wynosi w zależności od sklepu około 2,69 zł. Cena sugerowana przez producenta za powiększony 200-gramowy mus owocowy od marki Kubuś wynosi z kolei 3,49 zł. 

Zgodnie z danymi CMR, Grupa Maspex z markami Kubuś, Tymbark i Łowicz była w 2022 roku liderem w kategorii musów owocowych typu pouch. Odpowiadała ona w tym czasie za 75% udziałów w wartości sprzedaży. 


foto: mat. prasowe

Reklama