Kategoria musów owocowych typu pouch w Polsce rośnie w siłę [ANALIZA]

Kategoria musów owocowych typu pouch w Polsce rośnie w siłę [ANALIZA]

Kategoria musów owocowych typu pouch w Polsce odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży, co potwierdzają najnowsze dane Centrum Monitorowania Rynku (CMR). Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR, wskazuje, że w 2022 roku kategoria ta zanotowała imponujący, 28%, wzrost wartości w całym panelu detalicznym, włączając w to hipermarkety i dyskonty, w porównaniu do roku poprzedniego.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Który kanał sprzedaży odpowiada za 2/3 sprzedaży musów owocowych pouch?
  • W jakim tempie rośnie średnia półka sklepowa z musami owocowymi?
  • Jakie udziały w wartości sprzedaży posiada lider kategorii.

Kategoria musów owocowych typu pouch w Polsce

Kategoria musów owocowych rośnie z roku na rok. W 2022 roku jej wartość zwiększyła się o 28% w porównaniu do 2021 roku. W tym czasie wzrosła również liczba transakcji i liczba sprzedanych opakowań musów owocowych.

Dyskonty odgrywają kluczową rolę w sprzedaży musów owocowych, generując ponad 2/3 wartości sprzedaży w całym 2022 roku. Drugim najważniejszym kanałem sprzedaży dla tej kategorii są sklepy małoformatowe z kioskami i salonikami prasowymi.

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się
Reklama