Pyszne.pl dołącza do bojkotu Telewizji Republika

Kolejne firmy i znane marki dołączają do bojkotu Telewizji Republika. Do IKEA oraz mBanku, dołączył już także serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl.

Przedsiębiorcy chcą w ten sposób odciąć się od wypowiedzi o charakterze rasistowskim, które pojawiały się w ostatnich dniach na antenie. 

Bojkot Telewizji Republika - Pyszne.pl wycofuje reklamy

Pyszne.pl poinformowało w czwartowym wpisie o zakończeniu działalności reklamowej we wszystkich kanałach TV Republika.

Firma stanowczo oddziela jednak swoje działanie od kwestii politycznych. "Nie angażowaliśmy się i nie będziemy się angażować w politykę. Analogiczne działania podjęlibyśmy w każdym innym przypadku i z jakimkolwiek innym medium" – podkreśla.

W Pyszne.pl wierzymy w to, że każdy ma prawo do swoich poglądów i przekonań, każdemu należy się szacunek i wolność wypowiedzi, pod warunkiem, że nie piętnują one innych ludzi. Takie wypowiedzi padły na antenie TV Republika i nie spotkały się ze stanowczą reakcją władz tej stacji. W związku z powyższym i w oparciu o nasze wartości – wycofaliśmy reklamy z tego medium. 

przekazało naszej redakcji Pyszne.pl

Firma wyjaśniła, że jej reklamy znalazły się w kanałach TV Republika "w analogiczny sposób, jak niektóre z reklam rozpoznawalnych na rynku firm". Mowa między innymi o skandynawskiej sieci IKEA czy mBanku.

Chodzi o sposób, w jaki kupowane są media, o czym więcej powiedziała IKEA odcinając się od TV Republika. Detalista przekazał wtedy, że Telewizja Republika od niedawna stała się częścią pakietu stacji tematycznych oferowanych przez Polsat. W związku z tym wiele firm, szczególnie tych globalnych, nie miało świadomości obecności w tym kanale.

 

Dzień po oficjalnej informacji Pyszne.pl o zakończeniu emisji swoich reklam w Telewizji Republika, podobny ruch wykonał Carrefour. Sieć wycofała spoty z TV Republika w trybie natychmiastowym.


foto: mat. prasowe

 

Reklama