Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne.
Sieć sklepów organizuje różnorodne działania edukacyjne, takie jak szkolenia i wystąpienia, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach w Polsce. Te inicjatywy są częścią długotrwałego wsparcia sieci w zakresie edukacyji biznesowej i przedsiębiorczości. Dzielenie się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami oraz potencjalnymi kandydatami jest jednym z celów sieci.
Agenda wydarzenia
Inauguracja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbyła się 13 listopada w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, w ramach której przeprowadzono dwie prelekcje: „Bezpieczeństwo i wsparcie we współpracy z Żabką” oraz „Rozwój i edukacja, czyli Akademia Przedsiębiorczości i Studium Przedsiębiorczości”. Kolejne spotkania odbędą się m.in. w:
- Bydgoszczy (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, 17.11),
- Gdańsku (Uniwersytet WSB Merito, 21.11),
- Płocku (Akademia Mazowiecka, 15.11),
- Toruniu (Centrum Wsparcia Biznesu, 15.11),
- Warszawie (Cambridge Innovation Center/ Fundacja Venture Café, 16.11),
- Wrocławiu (inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, 15.11).
W ramach wydarzeń poruszone zostaną tematy związane z franczyzowym modelem biznesu, a także innowacjami i technologią. Części spotkań towarzyszyć będą stoiska informacyjno-rekrutacyjne Żabki, na których zainteresowani będą mogli uzyskać szczegóły nt. możliwości poprowadzenia własnych placówek pod szyldem Żabki i korzyści wynikających z franczyzy.
Zorganizowane zostaną ponadto Dni Otwarte z Żabką w sklepach sieci w Warszawie (17 listopada), Zamościu (18 listopada) czy Puławach (18 listopada).
Zobacz najnowszy spot promocyjny Żabki:
foto: mat prasowe Żabka